سی اس تیم فیلم مسیر سبز دوبله فارسی ، فیلم آکوامن و فیلم گرگ و میش دوبله فارسی - سی اس تیم

سرویس اشتراک ویدیو به یک مسئله مهم در جهان تبدیل شده است. در سراسر دنیا به طور میانگین افراد روزانه ۶ ساعت از وقت خود را صرف تماشای ویدئو می‌کنند. امروزه کاربران ترجیح می‌دهند اغلب اوقات به جای خواندن متن، فیلم ببینند و این موضوع پیشرفت چشمگیری داشته است. نرم افزارهایی مانند تیک تاک که در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یافتند، این موضوع را تایید می‌کنند.

دالفک یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان ویدیو خود را در آن منتشر کرد تا کاربران آن را مشاهده کنند و نظر بدهند.

 

سرویس اشتراک ویدیو ایرانی

سرویس اشتراک ویدیو دالفک بیش از ۱۰ سال است که در زمینه اشتراک فیلم فعالیت می‌کند و یکی از بهترین سایت های فیلم در زبان فارسی است. بعد از تحریم‌های سرویس‌های اشتراک ویدئو خارجی، کاربران فارسی زبان به شدت به یک سرویس بومی که خدمات اشتراک ویدئو را ارائه می‌کند، نیاز داشتند. دالفک بیش از ۱۸ دسته بندی مختلف دارد که کاربران به سادگی می‌توانند ویدیوهای موردنظر خود را از طریق دسته بندی مربوطه و یا جستجو پیدا و تماشا کنند. همچنین کار کردن با دالفک بسیار ساده و لذت بخش است و به سادگی می‌توان ویدئو موردنظر را به اشتراک گذاشت و یا دانلود کرد.

دسته بندی های محبوب فیلم

در دالفک ۱۸ دسته بندی مختلف وجود دارد که تقریبا تمامی موضوعات را شامل می‌شوند. همچنین یک دسته بندی با نام متفرقه وجود دارد تا اگر فیلمی در دسته های موجود نبود، از آن استفاده شود. در ادامه به چند دسته بندی محبوب در دالفک می‌پردازیم.

 

فیلم مسیر سبز دوبله فارسی

 مسیر سبز (به انگلیسی: The Green Mile) فیلمی است به کارگردانی فرانک دارابونت و محصول سال ۱۹۹۹ شرکت آمریکایی برادران وارنر است که بر اساس رمانی از استیون کینگ ساخته شده‌است و در آن تام هنکس در نقش پل اجکام و مایکل کلارک دانکن در نقش جان کافی بازی می‌کنند. مسیر سبز همچنین یک موفقیت در گیشه بود و موفق شد نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار فروش کند در حالی که بودجه ساختش تنها ۶۰ میلیون دلار بود.[۲]

 

در مراسم اسکار سال ۲۰۰۰ این فیلم نامزد چهار اسکار شد[۳] (بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین صدا گذاری) اما هیچ‌یک از آن‌ها را به دست نیاورد و بیش تر این جوایز را به رقیب اصلی خود در آن سال یعنی زیبای آمریکایی باخت

داستان فیلم در یک زندان در آمریکا می‌گذرد و دربارهٔ پل اجکام (تام هنکس) است که به علت کهولت سن در خانه سالمندان است، او پس از دیدن صحنهٔ رقص فیلمی به گریه می‌افتد و پس از این اتفاق او به بیان بخشی از خاطرات خود برای دوستش الین در زمان خدمت در گروه اعدام زندان می‌پردازد. اجکام در سال ۱۹۳۵ در زندان مسئول گروه اعدام کنندگان بوده و در آنجا با یک سیاهپوست درشت اندام و خوش قلب به نام جان کافی (مایکل کلارک دانکن) آشنا می‌شود که قدرتی خارق‌العاده دارد و به واسطه آن اجکام را از درد و بیماری رها می‌کند. این زندانی متهم به قتل فجیع دو دختر بچه بود، پل به تدریج دریافت که جان نه تنها سنگدل نبوده بلکه از نیرویی عجیب و شفابخش نیز سرشار بوده‌است.

فیلم آکوامن دوبله فارسی

آکوامن (انگلیسی: Aquaman) یک فیلم در ژانر ابرقهرمانی و محصول سال ۲۰۱۸ آمریکا، به کارگردانی جیمز وان است. فیلم‌نامهٔ این فیلم توسط ویل بیل؛ بر پایهٔ شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس به رشتهٔ تحریر درآمده‌است. آکوامن ششمین فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود و شرکت برادران وارنر مسئول ساخت و اکران آن بوده‌است. جیسون موموآ در نقش اصلی فیلم بازی کرده و پاتریک ویلسون، امبر هرد، ویلم دفو، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم و نیکول کیدمن نیز از دیگر بازیگران فیلم هستند. بعد از بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و لیگ عدالت، این سومین فیلمی است که شخصیت آکوامن در آن حضور دارد و همچنین نخستین فیلم جداگانهٔ این شخصیت به‌شمار می‌آید.

در سال ۱۹۸۵ در مین، نگهبان فانوس دریایی توماس کری در یک طوفان موفق به نجات آتلانا، ملکه آتلانتیس (که از یک ازدواج برنامه‌ریزی شده فرار کرده‌است) می‌شود. آن‌ها عاشق هم شده و صاحب پسری به نام آرتور می‌شوند که می‌تواند با موجودات دریایی ارتباط برقرار کند. سربازان آتلانتیس برای بردن آتلانا می‌آیند و او مجبور می‌شود خانواده اش را رها کند. او برای تربیت آرتور به مشاورش نیودیس ولکو اعتماد می‌کند. آرتور به جنگجوی ماهری تبدیل می‌شود و می‌فهمد آتلانا بخاطر عشق ورزی به یک انسان و داشتن یک پسر نیمه انسان اعدام شده‌است.

فیلم گرگ و میش دوبله فارسی

حماسه گرگ‌ومیش (به انگلیسی: The Twilight Saga) مجموعه فیلم‌هایی عاشقانه و فانتزی از شرکت سامیت اینترتینمنت (به انگلیسی: Summit Entertainment) می‌باشد که براساس رمانی به همین نام توسط نویسنده آمریکایی استفانی میر نوشته شده‌است. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستن استوارت، رابرت پتینسون و تیلور لاتنر ایفای نقش نموده‌اند. این سری بیش از ۱ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش ناخالص داشته‌است و تا هم‌اکنون دارای پنج فیلم می‌باشد. اولین فیلم به نام گرگ و میش در ۲۱ نوامبر ۲۰۰۸ اکران شد، و دومین فیلم آن با نام ماه نو در ۲۰ نوامبر ۲۰۰۹ اکران شد که توانست با فروش بیش از ۷۲٫۷ میلیون دلار در اولین روز عرضه رکورد بزرگترین نمایش نیمه شب و روز برگزاری را در تاریخ فیلم‌ها بشکند و از آن خود کند. سومین بخش این سری در ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۰ اکران شد.

ساخت این سری از سال ۲۰۰۴ در استدیوی پاراماونت آغاز شده بود که در همان اوقات تغییراتی سازگار با داستان برخلاف رمان در آن انجام داده شد. بعد از سه سال کمپانی فیلم‌سازی سامیت حقوق سری را به عهده گرفت و گرگ و میش در اولین روز اکران ۳۵٫۷ میلیون دلار فروش کرد. بعد از آن گرگ و میش سپیده دم قسمت اول در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ و قسمت دوم آن در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۲ اکران شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,458 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 29 آوریل 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.