سی اس تیم کاهش وزن آنچه می خورید مهم تر از زمانی است که می خورید بخش دو - سی اس تیم

 

کاهش وزن سالم چگونه به نظر می رسد

کرک پاتریک می‌گوید بهترین رژیم غذایی رژیمی است که کسی بتواند درازمدت بماند.

 

او خاطرنشان می کند که در حالی که این مطالعه در طول یک سال کامل انجام شده است، سطح واقعی پایداری پس از ۲ سال و بعد از آن رخ می دهد.

 

بن آشر پیشنهاد می کند به جای تنظیم یک برنامه غذایی، علائم گرسنگی را دنبال کنید. او گفت که تمرکز خود را بر روی کیفیت غذایی که مصرف می‌کنید، با دنبال کردن نشانه‌های گرسنگی و سیری رژیم آنلاین خود قرار دهید، نه زمانی از روز که «اجازه» خوردن دارید.

 

او همچنین توصیه می‌کند که به الگوهای غذایی نامنظم که ممکن است در صورت تلاش برای روزه‌داری متناوب ایجاد شود، توجه کنید.

 

بن‌آشر می‌گوید: «غذا خوردن با محدودیت زمانی می‌تواند الگوی غذایی نامنظم ایجاد کند، زیرا بالقوه افراد علائم گرسنگی خود را نادیده می‌گیرند.

 

او توضیح داد: «این می‌تواند موقعیتی ایجاد کند که در آن فردی پرخاشگر باشد، که احتمالاً منجر به انتخاب‌های غذایی ضعیف‌تر و زیاده‌روی و پرخوری می‌شود – شاید بر توانایی فرد برای ایجاد کمبود کالری تأثیر بگذارد.»

 

بن آشر اضافه کرد که باید تلاش خود را بر مصرف بیشتر غذاهایی که در هر کالری باعث سیری بیشتر می شوند، متمرکز کنید، مانند سبزیجات، میوه ها، غلات کامل، کربوهیدرات های تصفیه نشده، لوبیا/عدس و سایر حبوبات که حاوی سطح بالایی از فیبر رژیمی هستند. محتوای آب.

آیا Noom واقعا کار می کند؟

Noom Diet یک برنامه کاهش وزن است که مانند WW، خوردن غذاهای کم کالری و غنی از مواد مغذی را برای دستیابی به کمبود کالری تشویق می کند.

 

بودجه کالری شما را بسته به یک سری سوالات و هدف کاهش وزن شما محاسبه می کند. همچنین غذاها را بسته به مشخصات تغذیه‌ای آن‌ها کد رنگ می‌کند تا انتخاب‌های غذایی با مواد مغذی رژیم آنلاین را تشویق کند. شما فقط باید میزان غذای مصرفی خود را پیگیری کنید و از تجاوز به بودجه کالری خود اجتناب کنید.

 

بنابراین، اگر به کمبود کالری توصیه شده خود پایبند باشید، به احتمال زیاد وزن کم خواهید کرد. در واقع، مطالعه ای که شامل ۳۵۹۲۱ کاربر برنامه Noom با چاقی و اضافه وزن بود، نشان داد که ۷۷٫۹ درصد از کاربران کاهش وزن بدن خود را در حین استفاده از این برنامه گزارش کردند (منبع معتبر ۲۴).

 

با این حال، ردیابی کالری برای همه مناسب نیست و عضویت Noom قیمت بالاتری دارد.

 

اگر می‌خواهید درباره رژیم غذایی بیشتر بدانید، به این بررسی رژیم Noom بروید.

 

خط پایین

خدمات تحویل وعده غذایی زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند به اهداف کاهش وزن خود برسید – که هر کدام از نظر قیمت، انعطاف پذیری و اثربخشی متفاوت است.

 

آنها همچنین بر اساس مدت زمان و آماده سازی مورد نیاز متفاوت هستند، برخی از آنها غذاهای کاملاً آماده را ارائه می دهند و برخی دیگر دستور العمل ها و مواد اولیه را ارائه می دهند تا به شما امکان می دهند غذاهای مغذی خود را در خانه درست کنید.

 

با کمی تحقیق و آزمایش، احتمالاً می توانید طرحی رژیم آنلاین را بیابید که برای شما مناسب باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 7 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.