سی اس تیم معرفی سایتی که محل دقیق اشیاء قیمتی 2 Red Dead Redemption را نشان می‌دهد! - سی اس تیم

بیش از یک سال از عرضه بازی پرطرفدار و معروف Red Dead Redemption 2 برای کنسول‌های بازی پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان می‌گذرد. این بازی علاقمندان زیادی دارد و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. از طرف دیگر کمپانی راک استار گیمز، سازنده این عنوان، به تازگی خبر از عرضه نسخه کامپیوتری این بازی داده و این نسخه در تاریخ پنجم نوامبر (سه‌شنبه ۱۴ آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت.

بعد از گذشت چند ماه از عرضه بازی در ما اکتبر سال ۲۰۱۸، راک استار گیمز بخش آنلاین این بازی را معرفی کرد و درست مثل بازی GTA Online همه می‌توانند در کنار هم بازی کنند. چندین ماه گذشت و کاربران این بازی خسته شدند، چرا که خبری از آپدیت نبود و هیچ مرحله جدید و جذابی هم اضافه نمی‌شد. به همین دلیل خیلی‌ها با گذاشتن کامنت در اینستاگرام، توییتر و وب‌سایت رسمی راک استار گیمز نارضایتی خود را بیان می‌کردند. بالاخره راک استار گیمز به واکنش‌ها پاسخ داد و حدود دو ماه پیش آپدیت بزرگ تابستانه خود را منتشر کرد.

این آپدیت در کنار برطرف کردن باگ‌ها، بهبود بخشیدن به عملکرد و فیزیک بازی و همچنین تغییر برخی از قوانین پلیرها، از سه نقش یا رول اساسی پرده برداشت. این سه رول عبارت‌اند از Bounty Hunter، Collector و Trader.

Madam Nazar RDR2
مادام نزار به همراه درشکه معروفش!

هرکدام از این نقش‌ها ویژگی خاص خودشان را دارند و به زودی در سی اس تیم مطلب مفصلی درباره این رول‌ها مطالعه خواهید کرد. ولی قبل از آن قصد داریم درباره «مادام نزار» (Madam Nazar) در این مطلب صحبت کنیم. این بانو یکی از کاراکترهای اساسی در رول Collector هست و بدون شک پلیرها هر از چند گاهی باید با او ملاقات کنند. ولی چرا؟ رول Collector، در ترجمه به معنای یابنده و جستجوگر است. شما در این رول باید در گوشه و کنار نقشه بازی به دنبال سکه‌ها، جواهرات و اشیای قدیمی بگردید و با جمع کردن همه آن‌ها می‌توانید تک تکشان را به «مادام نزار» بفروشید. این بانو در اصل یک زن کولی است و هر ۲۴ ساعت مکان توقف او و درشکه‌اش در نقشه تغییر می‌کند. پلیرها هم باید بگردند و برای فروش و خرید کردن لوازم و اشیای گوناگون او را پیدا کنند. البته برای فروش اشیای جمع شده می‌توانید از دفاتر پستی در شهرهای مختلف بازی کمک بگیرید و آن‌ها را برای بانوی کولی بفرستید.

اگر تجربه رول Collector را داشته باشید به خوبی می‌دانید برای پیدا کردن این اشیای قیمتی باید از بانوی کولی نقشه بخرید و با دنبال کردن آن‌ها تک تک اشیا را پیدا کنید و این کار هم وقت گیر هست و هم سخت. خبر خوبی برای شما داریم. فقط کافی است به این لینک مراجعه کنید و مکان دقیق همه اشیای قیمتی را مشاهده کنید. این نقشه بطور اتوماتیک هر ۲۴ ساعت به روز می‌شود و حتی می‌توانید از فیلترهای جستجو هم استفاده کنید. در صورت داشتن هر سوالی درباره بازی یا لینک نقشه در بخش کامنت‌ها پیغام بگذارید.

لینک نقشه: https://jeanropke.github.io/RDR2CollectorsMap/

نظر شما درباره بخش آنلاین این بازی چست؟ طرفدار کدام یک از رول‌ها هستید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 423 views بار دسته بندی : آموزش بازی تاريخ : 23 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها