سی اس تیم اولین تصویر از پلی استیشن 5 اسلیم به بیرون درز کرد - سی اس تیم

کنسول پلی استیشن ۵ سونی اوایل نوامبر ۲۰۲۰ عرضه شد و از آن زمان تاکنون با انتشار بازی‌های انحصاری جذابی مانند God Of War Ragnarok ،Ghost of Tsushima و بازسازی Demon’s Souls توانسته بازار بازی‌های ویدیویی را قبضه کند.

کمپانی سونی به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت بازی، از همان اولین نسخه پلی استیشن، در میانه‌های نسل اقدام به عرضه یک نسخه کوچک‌تر و جمع‌وجورتر تحت عنوان اسلیم را می‌کرد که به مرور جای نسخه اولیه یا در اصطلاح «فت» را می‌گرفت. اما هنوز هیچ نسخه اسلیمی از پلی استیشن ۵ خود معرفی شده و همه ما منتظر در انتظار تأیید شدن آن هستیم. انتظاری که البته به نظر نمی‌رسد زیاد طول بکشد، چرا که طبق اطلاعاتی که اخیراً فاش شده، این کنسول به مراحل نهایی عرضه نزدیک شده و حتی تصویری از آن هم به بیرون درز کرده است. با سی اس تیم همراه باشید.

اندرو مارمو که یکی از افشاگران مطرح صنعت بازی محسوب می‌شود، در توییت اخیر خود تصویری را به اشتراک گذاشته که گفته می‌شود مربوط به پلی استیشن ۵ اسلیم جدید است. در این تصویر می‌بینیم که پلی استیشن ۵ اسلیم طراحی مشابه با نسخه اصلی دارد اما ارتفاع آن کمی کاهش یافته است (حدود ۵ سانتی متر). اما واضح‌ترین تغییری که در تصویر می‌توانیم مشاهده کنیم، صفحات کاور دو تکه است که ظاهری پیشرفته‌تر به این کنسول می‌دهد. علاوه بر صفحات کاور دو تکه، شایعه شده که پلی استیشن ۵ اسلیم دارای یک پورت USB-C دوگانه خواهد بود. برای کسانی که نمی‌دانند، باید اشاره کنیم که پلی استیشن ۵ فعلی تنها یک پورت USB-C در جلوی بدنه خود دارد.

پلی استیشن 5 اسلیم
تصویر لو رفته از پلی استیشن ۵ اسلیم

سونی هنوز در مورد زمان عرضه پلی استیشن ۵ اسلیم اظهار نظری نکرده است، اما اسنادی که در جریان نبرد حقوقی این شرکت با مایکروسافت بر سر خرید اکتیویژن بلیزارد منتشر شد، این کنسول اواخر سال روانه بازار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


پلی استیشن ۵ اسلیم: قیمت و زمان عرضه

برای اطلاع از قیمت و زمان در دسترس بودن نسخه جمع‌وجورتر کنسول پلی استیشن ۵ باید منتظر اعلامیه رسمی سونی باشیم. با این حال، طبق گمانه زنی‌ها، قیمت تمام شده دستگاه ممکن است با قیمت فعلی ۴۰۰ دلاری پلی استیشن ۵ دیجیتال (با ۸۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) مطابقت داشته باشد. انتظار می‌رود این بسته‌بندی این کنسول شامل ۱ کنترلر، ۱ کابل برق، ۱ کابل HDMI و یک کابل USB-C برای شارژ کنترلر باشد.

در خبری دیگر هم باید اشاره کنیم که سونی باندل جدید پلی استیشن ۵ برای بازی Spider-Man 2 را با قیمت تقریبی ۶۰۰ دلار برای پیش فروش در دسترس خریداران قرار داده است. به هر حال، سونی ممکن است به زودی پلی استیشن ۵ اسلیم را معرفی کند، پس همچنان با سی اس تیم همراه بوده و منتظر اخبار بیشتر در این خصوص باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 748 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 30 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.