سی اس تیم تصاویری از کنسول دستی لنوو لیجن گو (Lenovo Legion Go) منتشر شد - سی اس تیم

درست است که لنوو از بازار گوشی‌های هوشمند گیمینگ خارج شده، اما این بدان معنا نیست که این برند کلاً قید تولید دستگاه‌های بازی قابل حمل را زده باشد! مجموعه جدیدی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط وب سایت Windows Report، یک دستگاه بازی دستی به نام لنوو لیجن گو (Lenovo Legion Go) را نشان می‌دهد که شایعه شده قرار است به عنوان رقیبی برای استیم دک (Steam Deck) و ایسوس راگ الای (Asus ROG Ally) وارد بازار شود. با سی اس تیم همراه باشید.

لنوو لیجن گو

لنوو در طراحی این کنسول دستی به وضوح از نینتندو سوییچ الهام گرفته و کنترلرهای دو طرف صفحه نمایش را به صورت جدا شونده طراحی کرده است. همچنین، در اطراف این دو کنترلر می‌توان نورپردازی RGB را مشاهده کرده که این روزها به مشخصه ظاهری اصلی در محصولات گیمینگ تبدیل شده است. کنترلر سمت راست همچنین دارای یک ترک پد لمسی است که برای پیمایش در رابط کاربری ویندوز ۱۱ عالی است. گمان می‌رود این دستگاه از یکی از تراشه‌های پردازشی سری رایزن ۷۰۴۰ فونیکس AMD استفاده کند.

لنوو لیجن گو

گفته می‌شود که لیجن گو مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با حاشیه‌های نسبتاً باریک خواهد بود، اما با این وجود در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به وضوح یا نرخ تازه‌سازی آن نشده است. اتصالات این دستگاه نیز بسیار جالب و کامل هستند. در بالا می‌توان شیار کارت میکرو اس دی، جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، دکمه‌های پاور و تنظیم صدا و یک پورت USB-C را مشاهده کرد و در پایین هم یک درگاه USB-C ثانویه قرار دارد.

لنوو لیجن گو

در پشت بدنه لیجن گو یک پایه نگهدارنده وجود دارد که برند Legion بر روی آن حک شده است. در قسمت فوقانی این پایه هم یک بخش مشبک دیده می‌شود که ظاهراً مربوط به خروجی هوا و سیستم خنک کننده است. نکته جالب در مورد لیجن گو اینکه در قسمت پشتی آن می‌توان مجموعه گسترده‌ای از دکمه‌ها شامل تمام دکمه‌های استاندارد صنعت بازی را مشاهده کرد. دکمه‌های شانه‌ای M1 و M2 (مشابه دکمه‌های L1 و L2 پلی استیشن) در بالا خودنمایی می‌کنند که البته دومی تا کناره دستگاه کشیده شده است. همچنین، دکمه‌های اضافی M3 و M4 در پشت کنترلر سمت راست دیده می‌شود و یک چرخ اسکرول هم در این بخش وجود دارد که بسیار جالب توجه است. کنترلر سمت چپ نیز دکمه‌های Y1 و Y2 را در پشت خود دارد که احتمالاً قابل شخصی‌سازی هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 629 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 31 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.