سی اس تیم بازی مبارزه ای Street Fighter 6 رسماً معرفی شد - سی اس تیم

از یک هفته قبل، کمپانی ژاپنی کپکام، سازنده سری بازی‌های مشهوری مانند Resident Evil، شمارش معکوسی را برای یک خبر هیجان‌انگیز شروع کرده بود و امروز بالاخره نتیجه آن مشخص شد: معرفی Street Fighter 6. این بازی که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد سری ساخته می‌شود، در حال حاضر در دست توسعه بوده و تنها یک تیزر کوتاه از آن به نمایش در آمده است. با دیجی رو همراه باشید.

در ویدیوی کوتاهی که کپکام منتشر کرده، می‌توانیم ریو، یکی از شخصیت‌های اصلی این سری را مشاهده کنیم که ظاهراً عضلانی‌تر و تنومندتر از همیشه شده است. در مقابل او نیز لوک، آخرین و چهل و پنجمین شخصیت اضافه شده به Street Fighter 5 دیده می‌شود که پیش از این حضور او در قسمت بعدی تأیید شده بود.

جهت اطلاع باید اشاره کنیم که Street Fighter 5 برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۶ منتشر شد و از آن زمان تاکنون دو به‌روزرسانی بزرگ دریافت کرده است. اگر چه نسخه اولیه منتشر شده از این بازی با استقبال چندان خوبی از سوی طرفداران سری مواجه نشد، اما در ادامه و با عرضه به‌روزرسانی‌هایی مانند Street Fighter 5: Arcade Edition و Street Fighter 5: Champion Edition شرایط تغییر کرد و نظرها به این عنوان مثبت شد. حال، کپکام به این نتیجه رسیده که عرضه به‌روزرسانی برای Street Fighter 5 دیگر جوابگو نیست و باید یک نسخه جدیدتر را روانه بازار کند؛ نسخه‌ای که ظاهراً برخلاف شماره‌های قبلی، گرافیک واقع‌گرایانه‌تری نیز خواهد داشت.

Street Fighter 6
ریو این بار عضلانی‌تر و تنومندتر از همیشه شده است.

اگر چه کپکام فعلاً اطلاعات زیادی در مورد Street Fighter 6 ارائه نکرده و هیچ صحبتی نیز از زمان عرضه آن مطرح نکرده است، اما تأیید شده که در تابستان ۲۰۲۲ جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته خواهد شد.

علاوه بر Street Fighter 6، یک مجموعه جذاب با عنوان Capcom Fighting Collection هم به مناسبت سی و پنجمین سالگرد سری Street Fighter معرفی شده که شامل ۱۰ بازی کلاسیک از این مجموعه می‌باشد. این مجموعه بازی قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر ۱۴۰۱) منتشر شده و برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و البته رایانه‌های شخصی در دسترس قرار بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 305 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 23 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها