سی اس تیم بازی موبایلی The Division Resurgence رسماً معرفی شد [تماشا کنید] - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، یوبی‌سافت بالاخره از نسخه موبایلی بازی Division رونمایی کرد. این بازی که The Division Resurgence نام دارد، قرار است به صورت رایگان در پلتفرم‌های اندروید و آی او اس عرضه شود و ظاهراً رقیبی جدی برای بازی‌هایی مانند PUBG خواهد بود. در ادامه با سی اس تیم همراه باشید تا هر آنچه را فعلاً از The Division Resurgence می‌دانیم با هم مرور کنیم.

داستان The Division Resurgence روایتی متعارف از نسخه‌های کنسولی را دنبال می‌کند اما در همان دنیای The Division و The Division 2 اتفاق می‌افتد. شما در نقش نیروهای Strategic Homeland Division بازی خواهید کرد که در شهر نیویورک مستقر شده‌اند تا شهروندان را نجات داده و شهر را از یک گروه شورشی به نام “آزادگان” پس بگیرند.

یوبی‌سافت همزمان با معرفی رسمی The Division Resurgence یک تریلر کوتاه هم از آن منتشر کرده که در انتهای همین مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید. بر اساس آنچه که در این تریلر دیده می‌شود، بازی از نبردهای منطقه‌ای تشکیل شده و این طور که نیست که آزادانه در محیط بچرخید و به همه نقشه بازی دسترسی داشته باشید. البته، هنوز روند گیم‌پلی به صورت دقیق مشخص نیست و جالب خواهد بود که ببینیم گیم‌پلی جذاب Division در قالب یک بازی موبایلی چگونه پیاده‌سازی می‌شود.

The Division Resurgence

در حال حاضر، سازندگان بازی تنها وجود چهار کلاس جنگجو را تأیید کرده‌اند که می‌تواند برای پوشش بیشتر سبک‌های گیم‌پلی کافی باشد. با این حال، ممکن است پس از انتشار بازی شاهد معرفی کلاس‌های بیشتری هم باشیم. The Division Resurgence از هر دو حالت تک نفره و همکاری چند نفره پشتیبانی خواهد کرد و با پیشروی در بازی، می‌توانید قفل آیتم‌های ویژه از جمله سلاح‌های جدید، ابزارها، توانایی‌ها و موارد دیگر را باز کنید.

فعلاً تاریخ عرضه دقیقی برای The Division Resurgence اعلام نشده و تمام منابع رسمی از عبارت “به زودی” استفاده کرده‌اند. اما معلوم نیست منظور از “به زودی” آیا عرضه بازی در سال ۲۰۲۲ است یا نه.

بپوش رو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 389 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 11 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها