سی اس تیم بازی MetroLand به صورت انحصاری در اپ گالری هواوی عرضه شد - سی اس تیم

این روزها یک اتفاق ویژه و تاریخی برای فروشگاه اپ گالری (AppGallery) هواوی رخ داده است. موضوع از این قرار است که یک بازی جدید به این فروشگاه اضافه شده، اما این بازی فعلاً در انحصار اپ گالری است و هیچ جای دیگری نمی‌توانید آن را پیدا کنید. ما در مورد MetroLand صحبت می‌کنیم که توسط Kiloo، یکی از توسعه دهندگان و ناشر سری بازی‌های بسیار موفق Subway Surfers بین سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۰، ساخته شده است. با سی اس تیم همراه باشید.

Kiloo بر اساس قراردادی که با هواوی داشته، فروشگاه AppGallery را برای معرفی MetroLand انتخاب کرده و این عنوان در ابتدای عرضه کاملاً انحصاری است. در حال حاضر برای دانلود MetroLand یا باید از گوشی‌های هواوی استفاده کنید که AppGallery را به صورت پیش فرض در خود دارند و یا اپ این فروشگاه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده و سپس اقدام به دانلود کردن بازی کنید.

در بیانیه رسمی توسعه دهنده بازی گفته شده:

این بازی (MetroLand) گیمرها را در قالب شخصیتی جوان و پرانرژی قرار داده و آن‌ها را با حرکاتی مانند دویدن،‌ جاخالی دادن از موانع و حتی پارکور، به چالش می‌کشد تا بتوانند از دست نگهبانان شرور MegaCorp فرار کنند.

بازی MetroLand

MetroLand کاملاً برای پلتفرم موبایل طراحی شده و شما می‌توانید از هر فرصتی برای انجام دادن آن در گوشی خود استفاده کنید. در واقع، اینکه بخواهید تنها چند دقیقه بازی کنید یا چند ساعت مشغول آن شوید، کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد و بازی شما را در محدودیت و استرس زمان قرار نمی‌دهد.

گیم پلی بازی در چندین شهر مختلف جریان دارد و در مجموع شامل هفت منطقه است که با پیشرفت در بازی قفل آن‌ها باز می‌شود. ظاهراً ایده اصلی بازی هم نشان دادن زندگی پرمشغله و مدرن شهری با تأکید بر حرکت، سرعت و هیجان بوده است.

توسعه دهنده MetroLand وعده به‌روزرسانی‌های منظم را داده و گفته است که در مناسبت‌های مختلف سالانه مانند هالووین و یا رویدادهای هفتگی، تم‌ها و آیتم‌های مختلفی را تدارک خواهند دید تا بازیکنان را همچنان درگیر بازی خود نگه دارند. باز هم اشاره می‌کنیم که اگر علاقه‌مند به تجربه MetroLand هستید و گوشی هواوی دارید، کافی است به AppGallery بروید و نام بازی را جستجو کنید. اگر هم دستگاه اندرویدی دیگری دارید، می‌توانید AppGallery را از وب‌سایت رسمی آن دانلود و نصب کرده و سپس بازی را دانلود کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 445 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 3 مارس 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها