سی اس تیم داستان جدید و حالت سوم شخص برای Resident Evil Village معرفی شد - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

Resident Evil Village جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های ترسناک رزیدنت اویل است که مورد تحسین گیمرها و منتقدان قرار گرفته است. این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و تاکنون بیش از ۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. شخصیت‌های جذاب و به یاد ماندنی، اکشن خوش ساخت و روان، و البته داستان جالب ایتن وینتر که برای جستجوی دختر ربوده شده خود سفری پرماجرا را آغاز می‌کند، همگی عناصری هستند که Resident Evil Village را به یک بازی موفق و محبوب تبدیل کرده‌اند.

با توجه به محبوبیت بالای این بازی، کاملاً قابل انتظار بود که طرفداران تقاضای اضافه شده DLC و محتوای بیشتر را داشته باشند. اتفاقی که روز گذشته بالاخره رخ داد و کپکام رسماً از بسته الحاقی جدید Resident Evil Village رونمایی کرد. این بسته شامل یک خط داستانی جدید، شخصیت‌ها و محتوای بیشتر در بخش Mercenaries و جذاب‌تر از همه، یک حالت سوم شخص برای داستان اصلی، خواهد بود.

حالت سوم شخص برای Resident Evil Village

بدون شک مهمترین بخش این بسته الحاقی جدید، اضافه شدن حالت سوم شخص به خط داستانی اصلی بازی است. این حالت جدید به شما امکان می‌دهد تا داستان اصلی را از زوایه سوم شخص و مانند عناوین کلاسیک سری همچون رزیدنت اویل ۴ بازی کنید. بنابراین، حتی اگر داستان اصلی Resident Evil Village بارها به اتمام رسیده‌ باشید، حالت سوم شخص بهانه خوبی خواهد بود تا دوباره آن را از ابتدا آغاز کنید.

محتوای اضافی برای بخش Mercenaries

مورد بعدی که قرار است در بسته الحاقی آینده Resident Evil Village به آن اضافه شود، شخصیت‌ها و محتوای جدید در بخش Mercenaries است. این بخش سراسر اکشن که دوست‌داران خاص خود را دارد، با مراحل جدید و شخصیت‌های قابل بازی بیشتر در اختیار گیمرها خواهد بود تا بتوانند همچنان با Resident Evil Village درگیر باشند. از شخصیت‌های جدید می‌توان به کریس ردفیلد، هایزنبرگ و البته لیدی دیمیتریس اشاره کرد. هر کدام از این شخصیت‌ها کاملاً منحصر به فرد بوده و تجربه بازی‌ کردن با آن‌ها کاملاً متفاوت از یکدیگر خواهد بود.

خط داستانی جدید به نام Shadows of Rose

و در نهایت باید به Shadows of Rose اشاره کنیم که یک خط داستانی جدید است و در آن بازیکنان کنترل دختر ایتن وینتر به نام رز را در اختیار خواهند داشت. ماجراهای این بخش داستانی ۱۶ سال پس از اتفاقات نسخه اصلی آغاز می‌شوند؛ جایی که رز نه تنها با موجودات و هیولاهای مختلف روبرو می‌شود، بلکه محیط اطراف نیز برای او دشمن کشنده‌ای محسوب خواهند شد. در حال حاضر، به جز تعدادی اسکرین شات و یک نمای کلی از داستان Shadows of Rose چیز زیادی درباره آن نمی‌دانیم، اما به شدت امیدواریم تا این داستان جدید هم مانند خط داستانی اصلی بتواند گیمرها را درگیر خود کرده و البته طولانی هم باشد.

بسته الحاقی Resident Evil Village با نام Winters’ Expansion قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) در در دسترس خریداران قرار بگیرد. همچنین نسخه Gold Edition بازی نیز رونمایی شده که همه این محتواهای جدید را در کنار بازی اصلی در خود داشته و در همان تاریخ ۶ آبان عرضه خواهد شد.

مستر بلیط

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 354 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 14 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها