سی اس تیم سونی از کنترلر ویژه دوال سنس برای بازی God of War: Ragnarok رونمایی کرد [تماشا کنید] - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

بازی God of War در سال ۲۰۰۵ و با تغییراتی اساسی نسبت به شماره‌های قبلی خود عرضه شد و توانست نظر مثبت مخاطبان و منتقدین را به خود جلب کند. حال، به پشتوانه همین موفقیت، سونی قصد دارد تا دنباله مستقیم این بازی با عنوان God of War: Ragnarok را روانه بازار کند و بسیاری معتقدند که موفقیت این شماره هم از قبل تضمین شده است. بنابراین، سونی تصمیم دارد تا همچون یک شاهکار به استقبال God of War: Ragnarok برود و به همین منظور یک نسخه ویژه از کنترلر دوال سنس را برای آن طراحی کرده که می‌تواند یکی از جذاب‌ترین سخت افزارهای مناسبتی و محدود این شرکت باشد. با سی اس تیم همراه باشید.

تم آبی و خاکستری این دسته بازی اولین چیزی است که در مواجهه با آن جلب توجه می‌کند و ظاهراً منظور طراحان از به کار بردن این رنگ‌ها برجسته کردن رابطه پدر و پسری کریتوس و آترئوس است؛ همان‌طور که تصویر یک گرگ بالغ به همراه یک بچه گرگ نیز بر روی تاچ بار یا صفحه لمسی کنترلر حک شده است. این اولین نسخه ویژه دوال سنس است که از زمان عرضه پلی استیشن ۵ برای یک بازی طراحی و تولید می شود و از این حیث نیز محصولی خاص خواهد بود. حتی به جرأت می‌توان گفت این دسته بازی زیباترین کنترلری است که سونی در سال‌های اخیر عرضه کرده است.

دوال سنس ویژه God of War Ragnarok

به احتمال زیاد، مشابه اتفاقی که برای نسخه محدود بازی God of War: Ragnarok افتاد و همه آن‌ها توسط دلال‌ها و با هدف فروش چند برابر قیمت، پیش خرید شدند، در اینجا نیز همه موجودی کنترلر God of War: Ragnarok توسط این افراد چپاول خواهد شد. اما با این حال تمامی گیمرها این شانس را دارند تا در روز ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) برای پیش خرید یکی از این کنترلرها اقدام کرده و بخت خود را بیازمایند. در نهایت، این دسته‌ها در روز انتشار بازی God of War: Ragnarok در ۹ نوامبر (۱۸ آبان) به دست خریداران خواهند رسید.

در مورد خود بازی Ragnarok هم به نظر می‌رسد به پایان ماجراجویی کریتوس در نورس نزدیک شده‌ایم و حتی زمزمه‌هایی از مرگ این شخصیت نیز به گوش می‌رسد. حتی در آخرین تریلر داستانی بازی هم که توسط استودیوی سازنده منتشر شده، کریتوس با همان جدیت و غرور همیشگی خود به آترئوس می‌گوید که نیازی نیست نگران باشد و بخواهد از کریتوس در برابر مرگ محافظت کند! البته، سونی و استودیوی سانتا مونیکا در این تریلرها بسیار زیرکانه عمل کرده و هیچ محتوای خاصی را از گیم پلی و داستان بازی لو نداده‌اند و بازی همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است.

در انتها می‌توانید ویدیوی معرفی دوال سنس ویژه God of War: Ragnarok را تماشا کنید:

بپوش رو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 16 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها