سی اس تیم سونی اکسپریا استریم معرفی شد؛ خنک کنندگی و استریم بازی‌ها در کنار هم - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سونی اوایل امروز یک رویداد ویژه اکسپریا با محوریت بازی برگزار و در آن از یک وسیله جانبی جالب با نام اکسپریا استریم (Xperia Stream) رونمایی کرد. این وسیله در واقع یک قاب خنک‌کننده است که برای گوشی هوشمند اکسپریا ۱ مارک ۴ (Xperia 1 IV) طراحی شده و در عین حال به عنوان یک دستگاه پخش استریم نیز عمل می‌کند.

سونی اکسپریا استریم

اکسپریا استریم از طریق پورت USB-C به گوشی وصل می‌شود و یک پورت HDMI با اندازه کامل را در کنار یک پورت LAN، جک ۳٫۵ میلی متری هدفون و یک پورت USB-C در بالا به همراه دارد. بر روی این دستگاه هیچ دکمه یا جوی استیکی وجود ندارد و بنابراین شما همچنان برای بازی کردن متکی به صفحه نمایش گوشی خواهید بود.

سونی اکسپریا استریم

پورت HDMI که بر روی اکسپریا استریم تعبیه شده می‌تواند به شما کمک کند تا بازی‌ها را بر روی مانیتور یا تلویزیون با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز تجربه کنید. همچنین می‌توانید کارت کپچر را به این وسیله متصل کرده و از استریم‌های خود ویدیو ضبط کنید. فن‌های خنک کننده تعبیه شده در کیس هم از طریق منوی Game Enhancer قابل برنامه‌ریزی بوده و می‌توانند بنا به سلیقه و خواست کاربر اقدام به خنک کردن گوشی کنند.

سونی اکسپریا استریم

قیمتی که سونی برای اکسپریا استریم تعیین کرده معادل ۱۶۰ دلار است. البته، این شرکت ژاپنی یک باندل جدید با عنوان اکسپریا ۱ مارک ۴ گیمینگ ادیشن (Xperia 1 IV Gaming Edition) را هم معرفی کرده که اکسپریا استریم را به همراه یک دستگاه گوشی اکسپریا ۱ مارک ۴ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در دسترس خریداران قرار می‌دهد و قیمت آن ۱۲۲۵ دلار است.

بپوش رو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 12 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها