سی اس تیم سونی بالاخره از طراحی هدست «پلی استیشن وی آر 2» پرده برداشت - سی اس تیم

سونی سرانجام از طراحی نسل بعدی هدست واقعیت مجازی خود موسوم به «پلی استیشن وی آر ۲» (PlayStation VR2) رونمایی کرد. این هدست اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود و سپس شاهد نمایش کنترلرها و در ادامه نیز تأیید نام رسمی آن بودیم.

سونی در هدست جدید خود از همان سبک طراحی سفید و مشکی پلی استیشن ۵ استفاده کرده و سعی نموده تا آن را با کنسول نسل نهمی خود کاملاً هماهنگ کند. همچنین در این نسخه شاهد بهبودها و پیشرفت‌هایی مانند اضافه شدن دکمه تنظیم لنز، طراحی جدید دریچه هوا، و کاهش جزئی وزن دستگاه هستیم. به علاوه، همانند پلی استیشن ۵ و کنترلر دوال‌سنس، نمادهای ریز پلی استیشن به صورت یک بافت کلی بر روی بدنه و در قسمت‌های جلو و پشت هدست حک شده است.

پلی استیشن وی آر 2

بیش از پنج سال از عرضه PSVR (مخفف پلی استیشن وی آر) اصلی می‌گذرد، و قطعاً این دستگاه نیاز به به‌روزرسانی سخت افزاری دارد. با اینکه از نسخه فعلی نیز می‌توان بر روی پلی استیشن ۵ استفاده کرد، اما نیاز به یک مبدل مخصوص دارد و تجربه‌ای هم که ارائه می‌کند متعلق به نسل قبل است. بنابراین، سونی نیاز مبرم به یک هدست نسل جدید دارد و برای اجرای حرکت‌های بعدی خود در این زمینه، مانند عرضه بازی‌های واقعیت مجازی رایگان برای اعضای پلی استیشن پلاس، منتظر عرضه «پلی استیشن وی آر ۲» است.

پلی استیشن وی آر 2

هدست جدید «پلی استیشن وی آر ۲» از سیستم بازخورد لمسی موسوم به هپتیک فیدبک، قابلیت ردیابی چشم، ۴K HDR، نرخ فریم ۹۰/۱۲۰ هرتز و میدان دید ۱۱۰ درجه پشتیبانی می‌کند و قرار است به سادگی و تنها با یک کابل USB-C به PS5 متصل شود.

با اینکه سونی امروز به بخش زیادی از سوالات پیرامون «پلی استیشن وی آر ۲» پاسخ داده، اما هنوز چیزهای زیادی در مورد این هدست نسل جدید مبهم باقی مانده است. مانند قیمت و تاریخ عرضه آن که البته انتظار می‌رود به زودی این اطلاعات هم در اختیار رسانه‌ها و مخاطبان قرار بگیرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 23 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها