سی اس تیم سونی تا سال 2025 بازی های موبایلی خود را دو برابر خواهد کرد - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

شرکت ژاپنی سونی که در دنیای بازی‌های ویدیویی به واسطه تولید کنسول‌های پلی استیشن از شهرت جهانی برخوردار است، اخیراً از برنامه‌های خود برای انتشار بازی‌هایش در آینده نزدیک خبر داد. در جریان جلسه سالانه سرمایه‌گذاران این شرکت، اعلام شد که تا سال ۲۰۲۵ باید نیمی از عناوین سونی روی رایانه‌های شخصی یا موبایل عرضه شود، که این امر متعاقباً منجر به کاهش سهم عرضه عناوین پلی استیشن خواهد شد. با سی اس تیم همراه باشید.

در حال حاضر تنها ۱۰ درصد از عناوین سونی برای موبایل در دسترس هستند و پیش بینی می‌شود طی سه سال آینده این عدد دو برابر شده و به ۲۰ درصد برسد.

بازی های سونی

جیم رایان، مدیر بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، در همین رابطه گفته:

گسترش فعالیت در رایانه‌های شخصی و موبایل، و همچنین ارائه سرویس‌های زنده و لایو، این فرصت را برای سونی مهیا می‌کند که به جای حضور در بخش بسیار محدودی از دنیای بازی، بتواند تقریباً در همه جا حضور داشته باشد.

رایان در خلال صحبت‌های خود هیچ اشاره مستقیمی به پلی استیشن ۴ نکرد، اما طبق اسلایدهای رسمی شرکت، عرضه این کنسول تا سال ۲۰۲۵ به تدریج کاهش یافته و در نهایت متوقف خواهد شد، که البته تعجبی ندارد چرا که مدت نسبتاً زیادی از پلی استیشن ۵ می‌گذرد. با نگاهی به گذشته نیز می‌توان دید که سونی همین کار را با کنسول پلی استیشن ۳ انجام داد و دو سال بعد از ورود رسمی پلی استیشن ۴ تولید آن را متوقف کرد.

بازی های سونی

توسعه فعالیت‌های سونی در حوزه تلفن همراه از طریق احداث یک واحد تجاری جدید در بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، به رهبری نیکولا سباستینی، مدیر سابق محتوای اپل آرکید انجام خواهد شد. این شاخه جدید قرار است بخشی از آینده سونی در دنیای بازی‌های ویدیویی را رقم بزند که در آن نام این شرکت به فراتر از کنسول‌های خانگی خواهد رسید.

مستر بلیط

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 418 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 27 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها