سی اس تیم عرضه Spider-Man Remastered و Miles Morales برای PC تأیید شد - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

بالاخره پس از سال‌ها انتظار، بازیکنان رایانه‌های شخصی هم به زودی طعم بازی ابرقهرمانی جذاب مرد عنکبوتی را با شکوه تمام خواهند چشید. کمپانی سونی شب گذشته در رویداد State of Play تأیید کرد که سری Spider-Man پلی استیشن شامل دو بازی Spider-Man Remastered و Miles Morales برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

هر دو بازی فوق قبلاً به عنوان بازی‌های انحصاری پلی استیشن عرضه شده بودند، اما به دنبال موفقیت سایر عناوین انحصاری سونی مانند God of War بر روی رایانه‌های شخصی، به نظر می‌رسد استودیوهای دیگر بازی هم می‌خواهند از این بازار پرمخاطب نهایت استفاده را ببرند. مطمئناً طرفداران نیز با آغوش باز از این تغییر استقبال خواهند کرد و بازی‌های انحصاری و جذاب پلی استیشن دقیقاً همان چیزی هستند که گیمرهای PC سال‌ها منتظرش بودند.

Spider-Man Remastered

مرداد ماه منتظر Spider-Man Remastered بر روی PC باشید

اولین نسخه مدرن از Spider-Man در سال ۲۰۱۸ و به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر و در ادامه به کنسول نسل جدید پلی استیشن ۵ نیز راه پیدا کرد. این بازی تا ماه مه ۲۰۲۲، بیش از ۳۳ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و از عناوین موفق سونی محسوب می‌شود. اما سونی به این عدد راضی نیست و اکنون قصد دارد با عرضه نسخه بازسازی شده Spider-Man در تاریخ ۱۲ اوت ۲۰۲۲ (۲۱ مرداد) برای رایانه‌های شخصی، رکوردهای بیشتری را در زمینه فروش بشکند.

هنوز جزئیاتی از حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی ارائه نشده، اما با توجه به جهان باز بودن و مکانیک‌های پیچیده آن، باید سیستمی مشابه با عناوین AAA دیگر منتشر شده در سال جاری مورد نیاز باشد. بر اساس آنچه که در وبلاگ پلی استیشن درج شده، نسخه رایانه‌های شخصی Spider-Man Remastered دارای تنظیمات گرافیکی مختلف، پشتیبانی از RTX و همچنین پشتیبانی از صفحه کلید و ماوس خواهد بود؛ ویژگی‌هایی که دقیقاً برای نسخه دوم بازی یعنی Miles Morales هم صدق می‌کنند.

Miles Morales هم امسال برای PC خواهد آمد

بازی دوم از این مجموعه با نام کامل Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز قرار است در پاییز ۲۰۲۲ برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. هنوز هیچ تریلر، تاریخ انتشار دقیق یا جزئیاتی از این عنوان ارائه نشده و در واقع، در رویداد State of Play نیز معرفی نشد! اما در عوض، توسعه دهنده بازی یعنی Insomniac Games بعداً با انتشار پستی در وبلاگ رسمی پلی استیشن، Miles Morales برای PC را تأیید کرد.

به غیر از محتوای اصلی، Spider-Man Remastered محتوای دانلودی Spider-Man: The City That Never Sleeps را نیز به همراه خواهد داشت که سه فصل دیگر به داستان آن اضافه می‌کند.

با رویکردی که سونی در پیش گرفته، به نظر می‌رسد دوران عرضه بازی‌های انحصاری به پایان رسیده و از این پس حداقل بعد از چند سال می‌توان بازی‌های کنسولی را بر روی رایانه‌های شخصی نیز تجربه کرد. شما بعد از Uncharted ،God of War و Spider-Man، منتظر کدام بازی دیگر هستید که روی PC تجربه کنید؟ به نظر ما که Last of Us می‌تواند بهترین گزینه باشد. شما هم نظرات خود را از طریق بخش کامنت‌ها در زیر همین مطلب با ما در میان بگذارید.

مستر بلیط

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 325 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 4 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها