سی اس تیم میازاکی:‌ به‌روزرسانی‌های بیشتری برای Elden Ring در راه است - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

استودیوی بازیسازی فرام سافتور (FromSoftware) این روزها سخت مشغول کار است. تنها چند ماه پس از عرضه Elden Ring، کارگردان بازی، هیدتاکا میازاکی، در مصاحبه با یک نشریه ژاپنی تأیید کرده که پروژه بعدی استودیو در حال حاضر در مراحل نهایی توسعه قرار دارد.

بر اساس اطلاعاتی که در ماه ژانویه ۲۰۲۲ فاش شده بود و به نظر واقعی می‌رسید، ظاهراً بازی بعدی فرام سافتور عنوان جدیدی در سری Armored Core است. آخرین بازی این سری با عنوان Armored Core: Verdict Day در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد و میازاکی سال‌ها پیش به احیای این فرنچایز محبوب اشاره کرده و علاقه خود را نسبت به موضوع نشان داده بود.

Elden Ring
Elden Ring بهترین و کامل‌ترین بازی فرام سافتور است.

میازاکی همچنین گفته که به‌روزرسانی‌های بیشتری برای Elden Ring در راه است. البته، از آنجا که فرام سافتور هنوز عرضه هیچ بسته الحاقی‌ای را تأیید نکرده، مشخص نیست که منظور وی محتوای اضافی است یا تغییرات و اصلاحاتی در زمینه تعادل مبارزات و گیم‌پلی. مجموعه‌های Dark Souls و Bloodborne پس از انتشار، محتواهای دانلودی جدیدی را در قالب پچ‌های توسعه دریافت کردند. اما برای عنوان جدیدتر فرام سافتور، یعنی Sekiro: Shadows Die Twice، به‌روزرسانی بزرگی عرضه نشد و تنها چند آیتم و حالت جدید در قالب یک آپدیت کوچک در دسترس قرار گرفت.

در این مصاحبه، میازاکی همچنین تأیید کرده که در حال کارگردانی بازی بعدی خود است و می‌خواهد با رویکرد انتزاعی‌تری به فانتزی‌های مورد علاقه‌اش بپردازد. البته، میازاکی تنها کارگردان در استودیوی فرام سافتور نیست و می‌گوید بازی‌های متعددی توسط سایر کارکنان در حال توسعه هستند. میازاکی همچنین اشاره کرده که استودیوی فرام سافتور در حال رشد و درآمدزایی بیشتر است و مانند بسیاری از توسعه دهندگان دیگر، سعی در جذب استعدادهای جدید در حوزه گیم دارد.

مستر بلیط

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 419 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 25 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها