سی اس تیم نسخه بازسازی شده The Last Of Us رسماً برای PS5 و PC معرفی شد - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

پس از فاش شدن اطلاعاتی در مورد احتمال عرضه نسخه بازسازی شده The Last Of Us برای رایانه‌های شخصی، سونی امروز رسماً تأیید کرد که این بازی در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهريور) برای پلی استیشن ۵ و البته PC عرضه خواهد شد (نسخه PC احتمالاً با تأخیر وارد بازار خواهد شد). این نسخه همچنین شامل بسته الحاقی Left Behind نیز خواهد بود. با سی اس تیم همراه باشید.

توسعه دهندگان از همان حرکات ضبط شده بازیگران نسخه اصلی یعنی اشلی جانسون، تروی بیکر و بقیه بازیگران، برای ساخت نسخه بازسازی شده The Last Of Us استفاده کرده‌اند، اما هوش مصنوعی ارتقاء یافته و سیستم مبارزات نیز بهتر شده است. همچنین، افکت‌های تصویری و سیستم مخفی‌کاری نیز بهبود پیدا کرده است. علاوه بر همه این‌ها، نسخه بازسازی شده The Last Of Us از قابلیت‌های ویژه کنسول پلی استیشن ۵ یعنی صدای سه بعدی و همچنین تریگرهای تطبیقی ​​و بازخورد لمسی کنترلر دوال‌سنس استفاده خواهد کرد. ویژگی‌های دسترسی‌پذیری هم که به منظور راحتی استفاده افراد کم توان در نظر گرفته می‌شوند، در این نسخه بسیار بیشتر از نسخه اصلی شده و بر اساس گزینه‌های مورد استفاده در The Last of Us Part II طراحی شده‌اند.

نسخه بازسازی شده The Last Of Us

نسخه بازسازی شده The Last Of Us یک بازی با قیمت کامل ۷۰ دلاری خواهد بود است. البته، یک نسخه ۸۰ دلاری از این بازی با عنوان Digital Deluxe نیز عرضه خواهد شد که در آن قفل برخی آیتم‌ها و ویژگی‌ها زودتر از موعد باز می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت سرعتی، تیرهای انفجاری، ظاهر سلاح‌ها و قابلیت ساخت‌وساز سریع‌تر آیتم‌ها اشاره کرد. نسخه ۱۰۰ دلاری Firefly هم شامل همه موارد فوق به انضمام قاب استیل بوک بازی برای نسخه فیزیکی و چهار شماره از کمیک بوک The Last of Us: American Dreams خواهد بود.

این تنها خبری نیست که امروز در مورد فرنچایز محبوب The Last Of Us منتشر شده است. مدت‌هاست که تایید شده یک بازی چند نفره مستقل در دنیای The Last of Us در دست ساخت است و حالا Naughty Dog جزئیات بیشتری را در این مورد فاش کرده است.

نیل دراکمن، رئیس این استودیو و کارگردان دو بازی اول مجموعه، در جریان رویداد امروز Summer Game Fest گفته که این بازی به اندازه بازی‌های تک نفره استودیوی Naughty Dog و حتی از جهاتی بزرگ‌تر نیز خواهد بود. این نسخه داستان مخصوص خود و یک گروه جدید از شخصیت‌ها را داشته و در یک محیط تازه اتفاق خواهد افتاد. وظیفه ساخت بازی به تیمی کهنه‌کار از Naughty Dog سپرده شده که پیش از این روی عناوین تک نفره The Last of Us و همچنین سری بازی‌های Uncharted کار کرده‌اند. قرار است جزئیات بیشتر در سال آینده میلادی اعلام شود.

مستر بلیط

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 373 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 10 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها