سی اس تیم نسخه موبایلی جدید Need for Speed در راه است (تماشا کنید) - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

با رونق گرفتن روزافزون بازی‌های موبایلی که به لطف پیشرفت‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند حاصل شده است، توسعه‌دهندگان بازی نیز هر چه بیشتر مشتاق شده‌اند تا عناوین محبوب و نمادین خود را به دنیای موبایل بیاورند. اخیراً شاهد بودیم که بلیزارد از عنوان موبایلی Arclight Rumble از سری World of Warcraft خود رونمایی کرد و اکنون، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً مربوط به گیم پلی بازی جدید Need for Speed ​​برای موبایل است. در ادامه با سی اس تیم همراه باشید تا جزئیات خبر را با هم مرور کنیم.

بازی Need For Speed Mobile 2022

سری Need for Speed ​​یکی از فرنچایزهای نمادین کمپانی EA است که در طول بیش از دو دهه‌ای که از عمرش می‌گذرد، همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه بوده است. اکنون، پس از عرضه نسخه ریمستر شده NFS Hot Pursuit در سال ۲۰۲۰، این شرکت به دنبال انتشار یک بازی موبایلی جدید از این سری است و قصد دارد آن را تا پایان سال جاری میلادی منتشر کند.

در کنار عنوان اصلی Need for Speed که گفته می‌شود در دست ساخت قرار دارد، یک بازی موبایلی جدید هم از این سری به زودی منتشر خواهد شد. ویدیوی لو رفته از گیم پلی این بازی اخیراً در انجمن اینترنتی ردیت به اشتراک گذاشته شده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

همچنین فاش شده که عنوان Need for Speed ​​Mobile 2022 توسط غول بازیسازی چینی یعنی تنسنت (Tencent) در دست توسعه است. بر اساس ویدیوی کوتاهی که از گیم پلی بازی منتشر شده، در حال حاضر تنها سه خودرو در بازی وجود دارند که عبارتند از: مک لارن F1، لامبورگینی آونتادور SVJR و لامبورگینی گالاردو. نقشه نشان داده شده در ویدیوی نیز نسخه تغییر یافته‌ای از عنوان سال ۲۰۱۹، یعنی NFS Heat است. این در حالی است که این بازی از افکت‌ها و مکانیک‌هایی مشابه NFS Edge استفاده می‌کند.

علاوه بر این، گزارش شده که عنوان موبایلی NFS حالت داستانی یا چالش پلیسی ندارد و با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته می‌شود. انتظار می‌رود این عنوان تا پایان سال ۲۰۲۲ در کنار عنوان اصلی بعدی این فرنچایز وارد بازار شود.

مستر بلیط

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 380 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 16 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها