سی اس تیم کار روی GTA 6 از یک دهه پیش آغاز شده است! - سی اس تیم

این روزها انتظار برای بازی Grand Theft Auto 6 بسیار بیشتر از هر زمان دیگری شده و ظاهراً قرار است با یکی از بزرگترین عرضه‌های بازی در تاریخ مواجه باشیم. شایعه شده است که دنباله بازی موفق GTA 5 توسط راک استار در حال توسعه بوده و فاصله زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است. در حالی که فیلمی که توسعه GTA 6 را تایید می‌کند به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که کار واقعی بر روی این نسخه از سال‌ها قبل و پشت درهای بسته شروع شده بود. با سی اس تیم همراه باشید.

GTA 6 ممکن است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود

در گذشته، شیوه کاری راک استار گیمز به این شکل بود که بلافاصله بعد از عرضه یک بازی، کار بر روی ادامه آن را شروع می‌کرد. به عنوان مثال در سال ۲۰۰۴ و پس از انتشار GTA San Andreas عنوان بعدی این سری یعنی GTA 4 وارد مرحله پیش تولید شد. کار بر روی GTA 5 هم بلافاصله پس از عرضه GTA 4 در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. حال، به نظر می‌رسد که Take-Two Interactive نیز همین روند را برای GTA 6 دنبال کرده است.

GTA 6

به گفته Jon Young ویرایشگر سابق فیلم در Rockstar Research، او کار بر روی Grand Theft Auto 6 را طی یک دوره سه ساله که در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید، شروع کرده بود! اگر این اطلاعات درست باشند، پس راک استار گیمز نزدیک به یک دهه است که روی عنوان مورد انتظار Grand Theft Auto 6 کار می‌کند! قابل ذکر است که GTA 6 تنها بازی در دست ساخت راک استار نیست، زیرا طبق گزارش‌ها، این استودیو در حال کار بر روی دو بازی جدید از فرنچایز Bully نیز می‌باشد.

Bully 2 ظاهراً مدت‌ها در دست ساخت بوده تا اینکه در نهایت لغو شده است. اما با این حال، به نظر می‌رسد که این فرنچایز به طور کامل کنار گذاشته نشده است. راک استار در جلسه اخیر خود با سران کمپانی مادر خود یعنی تیک تو (Take-Two) گزارش داده بود که انتظار دارد Grand Theft Auto 6 در سال آینده میلادی عرضه شود. با این حال، تاریخ عرضه دقیق این بازی هنوز به طور رسمی تایید نشده است. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر کماکان باید منتظر بمانیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 945 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 25 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.