سی اس تیم - سی اس تیم

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

پارامونت پلاس اخیراً قسمت نهم از سریال Halo (هیلو) را به عنوان آخرین قسمت از فصل اول این مجموعه منتشر کرد. اما سؤالی که طرفداران پس از تماشای قسمت نهایی از خود می‌پرسند این است که آیا این سریال علمی تخیلی نظامی فصل دومی هم خواهد داشت یا نه؟

Halo که توسط کایل کیلن و استیون کین ساخته شده، یک سریال تلویزیونی محبوب بر اساس سری بازی‌هایی با همین نام است. در این سریال پابلو شرایبر در نقش اصلی حضور داشته و به عنوان مستر چیف مشهور و محبوب ظاهر شده و باید اعتراف کرد که در فصل اول کار فوق العاده‌ای انجام داده است. از نظر داستانی، تولید کنندگان این سریال تصمیم‌های جنجالی و جسورانه‌ای گرفته‌اند. به عنوان مثال، در قسمت اول شاهد درآوردن کلاه‌خود مستر چیف هستیم که پیش از این در دنیای بازی‌های ویدیویی سابقه نداشته است! همچنین، می‌بینیم که جان عاشق میکی می‌شود (شخصیتی که در بازی ندیده‌ایم).

البته، فصل اول سریال Halo به دلیل فاصله گرفتن بیش از حد از خط داستانی بازی‌های ویدیویی این مجموعه، مورد انتقاد برخی از طرفداران قرار گرفت. بنابراین، جای تعجبی نیست که می‌بینیم امتیاز کاربران Rotten Tomatoes برای این فصل تنها ۵۲ درصد بوده است! با این حال، نباید این واقعیت را منکر شد که بسیاری از بینندگان سریال Halo، این ساخته پارامونت را به دلیل نوآوری‌هایی که داشته دوست دارند.

فصل دوم سریال Halo

ساخت فصل دوم Halo توسط پارامونت تأیید شد

Halo یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های پارامونت پلاس است و اصلاً جای تعجبی ندارد که این استودیوی مشهور فیلمسازی، ساخت فصل دوم سریال را هم تایید کرده است. زمزمه‌های ساخته شدن فصل بعدی Halo برای اولین بار در فوریه ۲۰۲۲ و قبل از پخش فصل ۱ مطرح شده بود و از همین رو به نظر می‌رسد پارامونت کاملاً به موفقیت اقتباس تلویزیونی خود از دنیای Halo ایمان دارد.

در کنار تأیید ساخت فصل دوم، پارامونت همچنین اعلام کرد که استیون کین دیگر با این استودیو در ساخت سریال Halo همکاری نخواهد کرد و دیوید وینر که پیش از این در ساخت سریال Brave New World همکاری داشته، جای او را در پروژه خواهد گرفت.

در گذشته، شاهد اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی زیادی از بازی‌های ویدیویی بوده‌ایم که اکثر قریب به اتفاق آن‌ها با شکست مواجه شده و نتوانستند انتظارات طرفداران را برآورده کنند. بنابراین، خبر تمدید سریال Halo قطعاً خبر خوبی برای جامعه گیمری است و می‌تواند امیدها را برای اقتباس‌های تلویزیونی بهتر در آینده، زنده نگه دارد. با این حال، هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار فصل دوم Halo اعلام نشده و فقط می‌دانیم که در حال تولید است. بنابراین، اگر همه چیز به خوبی پیش برود، می‌توانیم فصل جدید Halo را در سال ۲۰۲۳ تماشا کنیم.

مستر بلیط

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : اخبار بازی تاريخ : 22 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.