سی اس تیم اجرای فورتنایت با نرخ فریم 90 برای اولین بار در سری وان پلاس 8 ممکن شد! - سی اس تیم

اگر صاحب یکی از گوشی‌های وان پلاس ۸ یا وان پلاس ۸ پرو هستید و البته از بازی فورتنایت (Fortnite) لذت می‌برید، خبر خوبی برایتان داریم. کمپانی وان پلاس امروز خبر داد که همکاری نزدیکی را با اپیک گیمز آغاز کرده و قرار است پشتیبانی از نرخ فریم ۹۰ را در بازی فورتنایت ارمغان بیاورد.

جالب است که تاکنون هیچ گوشی هوشمندی این ویژگی را ارائه نکرده و در نتیجه سری وان پلاس ۸ اولین گوشی‌های هوشمندی لقب خواهند گرفت که بازی فورتنایت را با موتور آنریل انجین و نرخ ۹۰ فریم در ثانیه اجرا می‌کند. فورتنایت یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرمخاطب‌ترین عناوین بتل رویال است که هم بر روی کنسول‌های خانگی و پی سی و هم بر روی گوشی‌های موبایل محبوبیت بسیار زیادی دارد.

فورتنایت در سری وان پلاس 8

در بیانیه مطبوعاتی وان پلاس همچنین آمده است که توسعه و آماده‌سازی این ویژگی ماه‌ها طول کشیده است و تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش برای دوست‌داران فورتنایت خواهد بود. وان پلاس همچنین یک ویژگی جدید را به گوشی وان پلاس ۶ و نسل‌های بعد از آن اضافه خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی و با استفاده از نصب آسان موسوم به “One-touch” در اپلیکیشن Epic Games بازی فورتنایت را به سهولت هر چه تمام از طریق Space Game دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنند. در ضمن، دارندگان گوشی‌های وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ تی هم قادر به اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه خواهند بود.

در انتها یادآوری می‌کنیم که ویژگی اجرای فورتنایت با نرخ ۹۰ فریم در ثانیه هم اکنون در دسترس کاربران وان پلاس ۸ قرار گرفته و اگر طرفدار این بازی مهیج هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه به‌روزرسانی جدید وان پلاس را برای آن از دست ندهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 328 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.