سی اس تیم اسکین نینجا در فورتنایت از روی گیمر و استریمر معروفی با همین نام ساخته شد! - سی اس تیم

امروزه سلبریتی‌ها یا چهره‌های محبوب و سرشناس تنها محدود به سینما، تلویزیون، هنر و ورزش نیستند و با پیشرفت فناوری در چند دهه اخیر، شبکه‌های مجازی هم به محلی برای چهره شدن افراد تبدیل شده‌اند. البته شبکه مجازی عبارتی کلی است و هر نوع شبکه‌ای را که حقیقی نباشد شامل می‌شود! بنابراین طیف سلبریتی‌ها و شاخه فعالیت آن‌ها هم تنوع زیادی دارد و از اینستاگرام و فیسبوک گرفته تا استریم بازی‌ها در شبکه‌هایی مانند توییچ را در بر می‌گیرد.

یکی از چهره‌هایی که در یکی دو سال گذشته در حوزه گیم و استریم بازی‌ها بسیار خبرساز شده، ریچارد تیلور بلوینس ۲۸ ساله است که البته بیشتر با نام “نینجا” شناخته می‌شود. این استریمر آمریکایی پس از اینکه در توییچ به یک چهره سرشناس بدل شد و رکورد تعداد دنبال کننده را در این شبکه شکست و در حال حاضر هم این رکورد را با چیزی در حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر در اختیار دارد، در مرداد ماه سال جاری در یک اقدام جنجالی به رقیب توییچ یعنی میکسر پیوست. او در حال حاضر در سایت میکسر مشغول به استریم است و ویدیوهایش همچنان بازدید‌ بالایی دارند.

اما خبر جالبی که امروز برایتان داریم این است که بازی فورتنایت که در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین عناوین بتل رویال و توانسته گوی سبقت را از پابجی برباید، روز ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) اسکین جدیدی را که کاملاً‌ از روی قیافه و تیپ ظاهری نینجا طراحی شده است را در دسترس قرار داد! بله، نینجا با همان قیافه واقعی و البته نام مستعار خود در بازی فورتنایت حضور دارد و اگر در دنیای بازی با او مواجه شدید تعجب نکنید!

اسکین نینجا در بازی فورتنایت

نینجا در یکی از استریم‌های خود و به صورت زنده خبر اضافه شدن این اسکین در بازی فورتنایت را به مخاطبان خود داد و کاملاً‌ از این اتفاق هیجان‌زده شده بود. همان‌طور که گفتیم این اسکین از روز ۱۶ ژانویه در دسترس قرار گرفته و تا ۱۹ ام همین ماه (۲۹ دی) هم قابل تهیه خواهد بود. البته باید اشاره کنیم که اسکین نینجا رایگان نیست و برای داشتن آن باید هزینه پرداخت کنید. هر چند که نینجا در استریم خود به قیمت آن هیچ اشاره‌ای نکرد.

نینجا اولین گیمری است که از ظاهرش در بازی فورتنایت استفاده می‌شود اما بد نیست بدانید که این اولین بار نیست که اپیک گیمز یک شخصیت واقعی را وارد دنیای بازی‌ خود می‌کند و پیش از این شاهد اضافه شدن اسکین دو خواننده با نام‌های Marshmello و Major Lazer هم بوده‌ایم. همچنین اپیک گیمز وعده داده که در ادامه قصد دارد اسکین دو یوتیوبر مشهور به نام‌های Loserfruit و TheGrefg را هم به بازی فورتنایت اضافه کند. این سری از اسکین‌ها که از روی شخصیت‌های واقعی و شناخته شده حوزه گیم، موسیقی و سرگرمی ساخته می‌شوند، در بازی فورتنایت با عنوان Icon Series شناخته می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 465 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها