سی اس تیم کال آف دیوتی هم به مهار آتش‌سوزی استرالیا کمک می‌کند - سی اس تیم
خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

کال آف دیوتی یکی از مشهورترین و پرفروش‌ترین سری بازی‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود و آخرین نسخه از این سری هم تحت عنوان Call of Duty: Modern Warfare یک اکشن اول شخص فوق العاده محبوب است که طرفداران این مجموعه را کاملا‌ً راضی و مجذوب کرده است.

البته در اینجا قصد نداریم راجع به خود بازی صحبت کنیم. حتماً‌ همه شما می‌دانید که طی یک ماه گذشته استرالیا درگیر یکی از بزرگ‌ترین آتش‌سوزی‌های جنگلی است که تا این لحظه علاوه بر خساراتی که به تأسیسات و دارایی‌های دولتی و خصوصی وارد کرده،‌ باعث کشته شدن چند صد میلیون حیوان نیز شده است به طوری که حتی برخی از گونه‌ها با خطر انقراض روبرو شده‌اند.

شاید بپرسید بازی کال آف دیوتی چه ربطی به آتش‌سوزی استرالیا دارد؟ در پاسخ باید بگوییم،‌ اخیراً‌ سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که تمام عواید حاصل از فروش بسته الحاقی Outback Relief در بازی Call of Duty: Modern Warfare را خرج مقابله با آتش‌سوزی‌های گسترده استرالیا خواهند کرد.

بسته الحاقی کال آف دیوتی

بر اساس توییتی که در اکانت رسمی Call of Duty منتشر شده،‌ کمپانی اکتیویژن ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از فروش Outback Relief را که تا ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در دسترس خریداران است،‌ برای کمک به مهار آتش‌سوزی استرالیا اختصاص خواهد داد. حتی سود بسته‌هایی که پیش از این فروخته شده‌اند هم اهدا خواهد شد.

بسته الحاقی Outback Relief با پرداخت ۱۸۰۰ امتیاز Call of Duty (معادل ۲۰ دلار) قابل خریداری است و محتویات آن شامل یک شخصیت برای بخش چندنفره، یک نقشه‌ی آبی برای ساخت یک اسلحه‌ی تک‌تیرانداز، یک جلد چرمی ساخته شده از پوست کوالا برای نگه‌داری اسلحه و چند مورد دیگر می‌باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 376 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها