سی اس تیم بازی تحسین شده Horizon: Zero Dawn امسال برای PC عرضه می‌شود! - سی اس تیم

بازی هورایزن با نام کامل Horizon: Zero Dawn یکی از بهترین و متفاوت‌ترین بازی‌هایی است که بر روی کنسول پلی استیشن ۴ سونی عرضه شده است. ساخت این بازی بر عهده استودیوی گوریلا گیمر بوده که پیش از این ساخت سری بازی‌های اکشن اول شخص Killzone را در کارنامه داشتند و طراحی یک عنوان سوم شخص برای آن‌ها حرکتی غیرمعمول و جدید بود. اما به هر حال، نتیجه کار عالی از آب درآمد و دنیایی که خلق کردند به این زودی‌ها از ذهن دوست‌داران بازی‌های ویدیویی پاک نخواهد شد.

اما خبر خوشحال کننده برای کاربران رایانه‌های شخصی این است که ظاهراً‌ بازی Horizon: Zero Dawn تا انتهای سال جاری میلادی در دسترس این دسته از بازیبازها نیز قرار خواهد گرفت! خبری عجیب که البته منابع موثق آن نشان از واقعیت‌اش دارند.

جیسون شرایر، از خبرنگاران سرشناس کوتاکو ضمن اعلام این خبر گفته که سه نفر از افراد نزدیک به سونی این موضوع را تأیید کرده‌اند و ظاهراً‌ سونی قصد دارد در زمانی نامعلوم در سال ۲۰۲۰ بازی Horizon: Zero Dawn به صورت همزمان بر روی هر دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز استور عرضه کند. البته گرافیک بازی نیز در این بین دچار تغییراتی خواهد شد و با ارتقاء گرافیکی مواجه خواهیم بود.

Horizon Zero Dawn

این اولین بار نیست که شاهد انتشار بازی‌های اختصاصی سونی روی پلتفرم رایانه‌های شخصی هستیم و در چند وقت اخیر عناوینی مانند Heavy Rain ، Detroit: Become Human و Journey راه خود را به رایانه‌ها باز کرده‌اند و البته بازی Death Stranding هم قرار است تابستان امسال برای PC عرضه شود.

البته Horizon: Zero Dawn از یک جهت با عناوین مذکور متفاوت است. این بازی با تهیه کنندگی سونی و در استودیوی داخلی این شرکت ژاپنی تولید شده و تاکنون سابقه نداشته عنوانی که مالکیت کامل آن در اختیار سونی است، سر از رایانه‌های شخصی در بیاورد. به هر حال ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم به زودی شاهد عرضه دیگر بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۴ مانند God of War و Bloodborne هم بر روی رایانه‌های شخصی باشیم که شایعاتی نیز در موردشان به گوش می‌رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 424 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها