سی اس تیم آیا اجرای آفلاین بازی پابجی (PUBG) ممکن است؟ - سی اس تیم

به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌کند با ترفندی می‌توان بازی پابجی را آفلاین بازی کرد، اما آیا این ادعا صحت دارد؟

بازی پابجی موبایل یکی از مشهورترین بازی‌ها در سبک بتل رویال در سراسر دنیا می‌باشد و نکته اصلی در جذب مخاطب آن، رایگان بودن بازی است. در حال حاظر این بازی به صورت رایگان در پلتفرم‌های اندروید و آی او اس موجود است. همانند دیگر بازی‌ها در این سبک، بازیکن وارد یک جزیره بزرگ می‌شود و با یافتن اسلحه و تجهیزات مناسب در طول بازی بازیکنان دیگر را از جریان بازی حذف می‌کند. آخرین شخصی که در جزیره زنده بماند به عنوان برنده بازی شناخته می‌شود. علاوه بر موارد گفته شده بازی پابجی از گرافیک بسیار خوبی هم برخوردار است و بازیکن باید با دقت و تمرکز استراتژی خود را مشخص و دشمنان خود را از بین ببرد.

اخیراً ویدیوهایی بر روی یوتیوب قرار گرفته‌اند که مدعی می‌شوند با ترفندی می‌توان این بازی را به صورت آفلاین بازی کرد، با این حال برخی اعلام کرده‌اند که این ترفند عملی نیست و این ادعا صحت ندارد. در ادامه مقاله قصد داریم تا این ترفند گفته شده را مورد بررسی قرار دهیم، با دیجی رو همراه باشید.

راهنمایی و مراحلی که در ادامه گفته شده توسط کانال یوتیوب Gaming Tashan تهیه و ادعا شده است که با انجام این مراحل بازیکنان حتی هنگامی که دسترسی مناسبی به اینترنت ندارند، می‌توانند از بازی پابجی لذت ببرند اما بسیاری نیز این مورد را رد کرده و آن را تنها یک خبر جعلی می‌دانند.

۱- اگر نسخه به‌روزتری از بازی پابجی موبایل موجود است، قبل از انجام مراحل زیر ابتدا بازی را بر روی گوشی هوشمند خود به‌روز کنید.

۲- گوشی هوشمند خود را بر روی حالت هواپیما گذاشته و کد *#*#۴۶۳۶#*#* را در قسمت تماس‌ها وارد کنید.

آیا اجرای آفلاین بازی پابجی (PUBG) ممکن است؟

۳- پس از این کار، به این صفحه منتقل می‌شوید و باید بر روی Phone Information 1 کلیک کرده و سپس Mobile Radio Power را فعال نمایید.

آیا اجرای آفلاین بازی پابجی (PUBG) ممکن است؟

۴- در این مرحله بر روی More کلیک کرده و پس از آن بر روی Enable data connection کلیک کنید. حال به صفحه اصلی گوشی هوشمند خود باز گردید.

۵- در آخر بازی پابجی را اجرا کنید. حالا می‌توانید این بازی را بدون اتصال به اینترنت بازی کنید!

اما آیا با این روش واقعاً بازی پابجی بدون اینترنت و به صورت آفلاین اجرا می‌شود؟ ظاهراً که این طور است اما در واقع اتفاقی که می‌افتد این است که با فعال کردن Mobile Radio power، دسترسی به اینترنت موبایل در حالت هواپیما هم برقرار می‌شود و با اینکه علامت مربوط به انتقال داده در قسمت بالای صفحه نمایش داده نمی‌شود اما گوشی شما به اینترنت دسترسی دارد. پس به این نتیجه می‌رسیم که این روش جعلی است و بازی پابجی هم در هر صورت به اتصال اینترنت نیاز دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها