سی اس تیم انتشار اولین تریلر داستانی Mafia: Definitive Edition [تماشا کنید] - سی اس تیم

در آخرین روزهای اردیبهشت ماه، بازسازی سه‌گانه محبوب مافیا به صورت رسمی تأیید شد و طرفداران این سری را خوشحال کرد. به خصوص شماره اول این سری بازی‌ها که گیمرهای قدیمی خاطرات شیرین زیادی از آن دارند و تجربه این عنوان با گرافیک و گیم‌پلی به‌روز شده می‌تواند بسیار جذاب باشد. از زمانی که خبر ساخت نسخه بازسازی شده Mafia منتشر شد، همه ما منتظر بودیم تا نمایی از داخل بازی را مشاهده کرده و از تغییراتی که در آن روی داده مطلع شویم. خوشبختانه این اتفاق امروز رخ داد و اولین تریلر داستانی Mafia: Definitive Edition منتشر شد. در این تریلر تاحدودی می‌توانید با آنچه که به عنوان بازسازی نسخه اول مافیا قرار است در دسترس قرار گیرد آشنا شوید.

شماره اول از سری بازی‌های Mafia در سال ۲۰۰۲ عرضه شد و با محیط جهان‌باز خود که در زمان خود گستردگی بسیار بالایی داشت، توانست نظر مثبت گیمرها را به خود جلب کند. حال پس از گذشت ۱۸ سال، زمان آن رسیده که این بازی خاطره‌انگیز با شکل و شمایلی نو دوباره برگردد و خاطرات خوش گذشته را تکرار کند (البته اگر سازنده‌ها خرابکاری نکنند!).

تریلر جدید Mafia: Definitive Edition در جریان رویداد PC Gaming Show نمایش داده شد که در فقدان برگزاری نمایشگاه E3 یک غنیمت بزرگ محسوب می‌شود. از دیگر اتفاقات جالب این رویداد می‌توان به خبر عرضه Persona 4 Golden روی استیم و انتشار یک تریلر جدید از Twin Mirror اشاره کرد.

تریلر داستانی به نمایش درآمده از Mafia: Definitive Edition مونتاژی از کات‌سین‌های درون بازی است و انتظار نداشته باشید گیم‌پلی واقعی آن را مشاهده کنید. این بازی از همان موتور Mafia 3 استفاده می‌کند و همین مسئله باعث شده تا گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز بوده و اصلاً شبیه به چیزی که ۱۸ سال پیش منتشر شده بود، نباشد.

بازی Mafia: Definitive Edition

داستان Mafia: Definitive Edition از کجا شروع می‌شود؟

در نسخه اول مافیا شما در نقش یک راننده تاکسی به نام توماس آنجلو (Thomas Angelo) قرار می‌گرفتید که به صورت اتفاقی وارد دنیای زیرزمینی گروه‌های مافیایی می‌شد. پس از آشنایی توماس با خانواده دون سالیری و انجام موفقیت چند مأموریت برای آن‌ها در شهر Lost Heaven، او پله‌های ترقی را بسیار سریع طی کرده و به یک فرد قابل اعتماد و شناخته شده در بین گروه‌های مافیایی تبدیل می‌شود. البته این تنها شروع ماجراست و داستان بازی بسیار جذاب‌تر از این حرف‌ها است.

علاوه بر گرافیک و گیم‌پلی بهبودیافته، داستان بازی و دیالوگ‌ها هم ظاهراً با تغییراتی همراه بوده‌اند و مورد بازنگری قرار گرفته‌اند. بنابراین حتی اگر نسخه اصلی بازی را هم تجربه کرده باشید،‌ Mafia: Definitive Edition برایتان تازگی خواهد داشت.

این بازی قرار است در تاریخ ۲۸ وات () برای پلتفرم‌های اصلی عرضه شود و کسانی که بازی را پیش خرید کنند می‌توانند به صورت رایگان به Mafia II: Definitive Edition و Mafia III: Definitive Edition هم دسترسی داشته باشند.

نسخه‌های بازسازی شده شماره‌های دوم و سوم تاحدود زیادی متفاوت هستند و تغییرات در آن‌ها به گستردگی شماره اول نیست. البته این موضوع کاملاً‌ طبیعی است، چرا که این دو بازی جدیدتر هستند و نیاز کمتری به بازسازی داشته‌اند.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم اولین تریلر داستانی Mafia: Definitive Edition را تماشا کنید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها