سی اس تیم بازی بتل رویال جدید یوبی سافت به نام Hyper Scape فردا معرفی می‌شود؟ - سی اس تیم

بر اساس اطلاعاتی که منابع مختلفی مانند اکانت توییتری Rod Breslau منتشر کرده‌اند، ظاهراً یوبی سافت در حال تدارک برای رونمایی از یک بازی بتل رویال اول شخص کاملاً جدید است. گفته می‌شود این بازی که Hyper Scape نام دارد، از گیم پلی بسیار سریعی برخوردار بوده و قرار است رقیبی برای عناوین شاخص این سبک باشد.

بر اساس اخباری که البته هیچکدام هنوز به صورت رسمی تأیید نشده‌اند، Hyper Scape تقریباً برای عرضه آماده است. به طوری که معرفی اولیه آن احتمالاً فردا انجام خواهد شد، تست بنا برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده و در نهایت عرضه نسخه کامل بازی هم حوالی ۱۲ ژوئیه (۲۲ تیر) اتفاق خواهد افتاد.

بازی بتل رویال جدید Hyper Scape

Breslau با استناد به برخی منابع ناشناس، درباره بازی جدید یوبی سافت می‌گوید:

Hyper Scape یک عنوان بتل رویال اول شخص فری تو پلی می‌باشد که در یک دنیای مدرن اتفاق می‌افتد و برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد. البته نسخه‌های کنسولی بازی اواخر سال در دسترس خواهند بود و از کراس‌پلی هم پشتیبانی خواهند کرد.

بازی بتل رویال Hyper Scape

Breslau در ادامه اضافه کرده که یوبی سافت در توسعه این بازی تمرکز زیادی بر روی استریمرها داشته و سطحی بی‌نظیر از سازگاری با پلتفرم توییچ را به معرض نمایش خواهد گذاشت. حتی گفته شده که بخش چت در سرویس‌های استریم امکان تأثیرگذاری بر روی گیم‌پلی زنده بازی را نیز خواهد داشت!

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا شایعات به واقعیت بدل خواهند شد و طی روزهای آینده شاهد معرفی رسمی Hyper Scape خواهیم بود یا نه.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 238 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها