سی اس تیم بازی جدید هری پاتر در سبک جهان باز در سال 2021 عرضه خواهد شد - سی اس تیم

بر اساس گزارش جدیدی که خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده، یک بازی جدید از سری هری پاتر، این بار در سبک جهان باز در دست ساخت است. ظاهراً این بازی که قصد دارد مدرسه هاگوارتز و سایر لوکیشن‌های خاطره انگیز مجموعه رمان‌های هری پاتر را بازسازی کرده و حس واقعی قدم زدن و ماجراجویی در آن‌ها را به گیمرها هدیه کند، برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. بر همین اساس، بلومبرگ مدعی شده که ویدیوی اولیه فاش شده از محیط داخل بازی در سال ۲۰۱۸ هم واقعی بوده است.

بنا به گزارش بلومبرگ، استودیوی آوالانچ متعلق به کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) که ساخت سری Disney Infinity را در کارنامه دارد، وظیفه ساخت و توسعه عنوان جدید هری پاتر را برای پلتفرم‌های مختلف از جمله پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بر عهده دارد. کمپانی برادران وارنر هنوز به صورت رسمی ساخت بازی را تأیید نکرده اما گفته می‌شود پس از رویداد DC FanDome که در ماه اوت برگزار خواهد شد، از این عنوان رونمایی خواهد شد.

بازی جدید هری پاتر

اوایل ماه ژوئن، CNBC گزارش داد که AT&T قصد دارد بخش تولید بازی Warner Bros را به فروش برساند. بر اساس این گزارش، تیک-تو اینتراکتیو، الکترونیک آرتس و اکتیویژن بلیزارد از جمله شرکت‌هایی بودند که علاقه‌مندی خود را به خرید این بخش از کمپانی بزرگ برادران وارنر اعلام کرده بودند. اما با تمام این احوال، بلومبرگ مدعی است که نه اظهارات جنجالی چند وقت اخیر جی.کی. رولینگ (خالق داستان‌های هری پاتر) و نه خبرهای مربوط به فروش بخش بازی Warner Bros، هیچکدام تأثیری در روند توسعه بازی جدید و برنامه عرضه آن نداشته‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها