سی اس تیم بازی زیبای Kena: Bridge of Spirits برای پلی استیشن 5 معرفی شد [تماشا کنید] - سی اس تیم

Kena: Bridge of Spirits یک عنوان کاملاً جدید است که توسط استودیوی مستقل Ember Lab برای پلی استیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد. تریلر کوتاهی که از این بازی منتشر شده، کاملاً ما را امیدوار می‌کند که با یک عنوان جذاب و دوست‌داشتنی با شکل گرافیکی انیمیشنی و شبیه به کارهای پیکسار روبرو خواهیم بود.

Kena صبح امروز و در جریان رویداد پلی استیشن ۵ سونی رونمایی شد و نقش اصلی آن را یک قهرمان مؤنث بر عهده خواهد داشت؛ قهرمانی که با یک چوب جادویی در دست سعی دارد نیروهای پلیدی را که جنگ سرسبز بازی را به تباهی کشانده‌اند، از بین ببرد. ظاهراً سلاح اصلی وی در بازی همین چوب جادویی خواهد بود که البته کاربردهای مختلفی داشته و حتی به عنوان تیر و کمان هم استفاده خواهد شد.

از آنجا که تنها یک تریلر کوتاه از بازی منتشر شده، داستان آن هنوز مبهم است اما ظاهراً ماجرا مربوط به تسخیر دنیای سرسبز و رنگارنگ بازی توسط نیروهای شرور است و در این بین بازیکن وظیفه خواهد داشت، موجودات سیاه رنگ کوچک و بامزه‌ای هم در طی مراحل نجات دهد. همچنین، با توجه به بخش‌هایی از تریلر، این موجودات کوچک در حل معماها می‌توانند به شخصیت اصلی کمک کنند.

در رابطه با گیم‌پلی هم آنچه که مشخص است، وجود سکوبازی و حل معماها به وسیله قدرت‌های چوب جادویی است. همان طور که گفتیم از چوب جادویی هم می‌توان به صورت مستقیم برای ضربه زدن به دشمنان استفاده کرد و هم می‌توان به شکل تیر و کمان، تیرهای نورانی و جادویی به سمت آن‌ها شلیک نمود. همچنین در صحنه‌ای از تریلر بازی می‌بینیم که شخصیت اصلی با ساطع کردن نوعی میدان انرژی از خود، محیط تاریک و رنگ و رو رفته بازی را به یک جنگل سرسبز و شاد تبدیل می‌کند.

اما چیزی که بیش از هر چیز نظر ما را در خصوص Kena: Bridge of Spirits به خود جلب کرد، طراحی فوق العاده محیط‌‌های بازی است. طراحی شسته و رفته و تمیز بازی یادآور انیمیشن‌های پیکسار است و در دنیای بازی‌ها هم می‌توان آن را ترکیبی از آنچارتد و زلدا دانست. اگر همه چیز مانند آنچه که در تریلر نمایش داده شده، خوب باشد می‌توان گفت Kena پتانسیل این را دارد که ما را وارد دنیای انیمیشن‌ها کرده و تجربه‌ای لذت‌بخش و دلچسب را به ارمغان بیاورد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها