سی اس تیم بازی موبایلی کراش با نام Crash Bandicoot: On the Run معرفی شد [تماشا کنید] - سی اس تیم

امسال برای کراش بندیکوت محبوب، سال شلوغی بوده است. در کنار شماره چهارم این بازی به نام Crash Bandicoot 4: It’s About Time، این شخصیت گمینگ که زمانی در انحصار سونی بود، راه خود را به گوشی‌های اندروید و آی او اس هم باز خواهد کرد. امروز عنوان جدیدی با نام Crash Bandicoot: On the Run با انتشار یک تریلر رسمی معرفی شد که قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار بگیرد. ساخت این نسخه به عهده استودیوی King، خالق بازی محبوب کندی کراش ساگا، گذاشته شده که اخیراً تحت مالکیت اکتیویژن درآمده است.

بازی موبایلی Crash Bandicoot: On the Run

Crash Bandicoot: On the Run همان چیزی است که احتمالاً از یک بازی موبایلی کراش می‌توان انتظار داشت؛ یک عنوان در سبک دونده که کراش و کوکو را بار دیگر در برابر دکتر نئو کورتکس و دوستان شرورش قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی که در تریلر یک دقیقه‌ای بازی نمایش داده شده، شامل رد کردن موانع در حین دویدن و سکوبازی است و شباهت چندانی به بازی‌های کنسولی و کلاسیک کراش ندارد. در این نسخه سعی شده تا از مکان‌ها و لوکیشن‌های آشنای سری و همچنین غول آخرهایی که برای گیمرها شناخته شده هستند، استفاده شود تا حداقل از این حیث بتواند ارتباط خود را با دیگر عناوین کراش حفظ کند.

استودیوی سازنده بازی هنوز هیچ تاریخ عرضه دقیقی برای Crash Bandicoot: On the Run اعلام نکرده، اما پیش سفارش آن از امروز برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس در وب‌سایت رسمی بازی آغاز شده است. اما اگر علاقه‌ای به تجربه بازی کراش روی موبایل ندارید و ترجیح می‌دهید آن را بر روی کنسول‌ها و به شکل کلاسیک انجام دهید، می‌توانید روز دوم اکتبر (۱۱ مهر) عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time را برای ایکس باکس وان یا پلی استیشن ۴ تهیه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 217 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها