سی اس تیم بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time با انتشار تریلر معرفی شد [تماشا کنید] - سی اس تیم

اگر به یاد داشته باشید چند روز پیش خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه نسخه چهارم از سری بازی‌های محبوب کراش بندیکوت با نام کامل Crash Bandicoot 4: It’s About Time به زودی معرفی خواهد شد. حال این اتفاق رخ داده و کمپانی اکتیویژن با انتشار تریلری، از این عنوان رونمایی کرد. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

توسعه دهنده Crash Bandicoot 4: It’s About Time یعنی استودیوی Toys for Bob در مورد این بازی می‌گوید که داستان دقیقاٌ از انتهای سه‌گانه کراش ساخته شده توسط Naughty Dog پیگیری خواهد شد؛ جایی که نئو کورتکس، دکتر ان تروپی و اوکا اوکا در یک سیاره دورافتاده گیر کرده‌اند. در این نسخه هدایت شخصیت‌هایی همچون کراش، کوکو و نئو کورتکس را بر عهده خواهیم داشت.

در هر جایی از بازی که باشید می‌توانید یکی از شخصیت‌های کراش و کوکو را انتخاب کنید که هر دو از گونه بندیکوت‌ها هستند و حرکاتی شبیه به هم دارند. بنابراین انتظار نمی‌رود گیم‌پلی با انتخاب این شخصیت‌ها تغییر چندانی نکند و تنها به سلیقه ظاهری گیمر بستگی خواهد داشت. در برخی قسمت‌های بازی هم بنا به اقتضای داستان، کنترل شخصیت دکتر دیوانه بازی یعنی نئو کورتکس به گیمر واگذار می‌شود. مراحلی که با نئو کورتکس رد می‌شوند، گیم‌پلی متفاوتی دارند و این شخصیت از اختراعات عجیب و غریب و اسلحه لیزری خود برای تغییر شکل دشمنان بازی و تبدیل آن‌ها به پلتفرم‌هایی برای دستیابی به نقاط بالاتر یا دورتر استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که پیش از این هم فاش شده بود، چهار ماسک کوانتومی در دنیای بازی پراکنده شده که ظاهراً دو مورد از آن‌ها ماسک زمان و ماسک جاذبه هستند. ماسک زمان توانایی آهسته کردن زمان را دارد و ماسک جاذبه هم به بازیکن این امکان را می‌دهد که جهت جاذبه را تغییر داده و به عنوان مثال کاراکتر تحت کنترل خود را روی سقف هدایت کند!

علاوه بر همه این‌ها، Crash Bandicoot 4: It’s About Time از لحاظ گرافیکی هم با تغییراتی نسبت به شماره‌های قبل همراه بود و استودیوی سازنده وعده یک تجربه بصری متفاوت را داده است. این بازی در روز دوم اکتبر (۱۱ مهر) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد، اما هنوز به نسخه رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ اشاره‌ای نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها