سی اس تیم بازی Hitman 3 با انتشار یک تریلر جذاب و دیدنی معرفی شد [تماشا کنید] - سی اس تیم

سری بازی‌های Hitman که بازیکن را در نقش یک آدمکش حرفه‌ای به نام مأمور ۴۷ قرار می‌دهند، یکی از محبوب‌ترین عناوین در سبک اکشن و مخفی‌کاری هستند. از سال ۲۰۰۰ که اولین نسخه از Hitman عرضه شد تا به امروز، این سری فراز و نشیب‌های زیادی داشته اما همواره مورد توجه گیمرها بوده است. پس از انتشار ۵ شماره اصلی از این مجموعه، سازندگان تصمیم گرفتند تا تغییراتی اساسی در گرافیک و گیم‌پلی بازی ایجاد کرده و به نوعی آن را ریبوت کنند. نتیجه کار نیز عرضه سه‌گانه جدیدی بود که شماره‌های اول و دوم آن در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ عرضه شدند و شماره سوم هم امروز با انتشار یک تریلر رسمی معرفی شد.

توسعه دهنده Hitman 3 یعنی IO Interactive وعده داده که در این عنوان دست گیمرها برای نحوه انجام مأموریت‌ها و رسیدن به هدف بازتر از گذشته خواهد بود و خواهند توانست در ۶ لوکیشن مختلف کارهایی را که از آن‌ها خواسته می‌شود به روشی که خودشان دوست دارند، به انجام برسانند. در این بین، جوایزی هم برای بازیکن در نظر گرفته شده که در دورهای بعدی بازی می‌تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد.

IO Interactive برای حفظ یکپارچگی سه‌گانه مدرن Hitman، لوکیشن‌های دو نسخه قبلی را در شماره سوم نیز حفظ کرده و این امکان را فراهم نموده که بازیکنان بتواننند سیوهای خود در Hitman 2 را به Hitman 3 منتقل کرده و آیتم‌هایی را که دست آورده بودند، در بازی جدید مورد استفاده قرار دهند.

Hitman 3 در سال ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها