سی اس تیم بازی Project CARS 3 با انتشار یک تریلر رسماً معرفی شد [تماشا کنید] - سی اس تیم

زمانی که پراجکت کارز (Project CARS) به عنوان یک ایده کیک استارتر مطرح شد، کمتر کسی فکر می‌کرد که بتواند به یک بازی مطرح در سبک ریسینگ تبدیل شود. البته کسانی هم بودند که به موفقیت چنین ایده‌ای ایمان داشتند و در مجموع ۵ میلیون کمک مالی برای شروع به ساخت آن جمع‌آوری شد. از آن زمان سال‌های نسبتاً زیادی می‌گذرد و امروز باندای نامکو و استودیوی Slightly Mad با انتشار تریلری رسماً نسخه سوم پراجکت کارز را معرفی کردند.

Project CARS 3 در مقایسه با رقبای خود، بخش تک نفره پر و پیمان‌تری خواهد داشت و بازیکنان قادر خواهند بود در ۱۴۰ پیست جهانی اتوموبیل‌رانی به رقابت پرداخته و ماشین‌های جدیدی به دست بیاورند که تعداد کل آن‌ها بیش از ۲۰۰ عدد خواهد بود! هر یک از این خودروها گزینه‌های شخصی‌سازی مختص به خود را داشته و تجربه رانندگی منحصر به فردی ارائه خواهند کرد. در Project CARS 3 تمامی اجزای خودرو،‌ از تایرها و رنگ گرفته تا موتور را می‌توانید به سلیقه خود تغییر داده و به سبک دلخواه خود رانندگی کنید.

طراحان استودیوی سازنده این عنوان یعنی Slightly Mad امیدوارند در کنار راضی نگه داشتن طرفداران قدیمی مجموعه، بتوانند گیمرهای جدید را هم به تجربه Project CARS 3 ترغیب کنند. آن‌ها برای رسیدن به چنین هدفی سعی کرده‌اند که تجربه بازی و یادگیری مهارت‌های آن را تاحد ممکن ساده کنند و به همین منظور یک سیستم کنترل جدیدتر و کارآمدتر را برای این نسخه در نظر گرفته‌اند. همچنین از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز برای بهبود تجربه کاربری در Project CARS 3 استفاده شده است.

تابستان پیش رو برای باندای نامکو و Slightly Mad فصل پرمشغله‌ای خواهد بود، چرا که علاوه بر توسعه Project CARS 3 بر روی بازی Fast & Furious Crossroads هم کار می‌کنند و قرار است در تاریخ ۷ اوت (۱۷ مرداد) آن را روانه بازار کنند. با اینکه گفته شده Project CARS 3 در فصل تابستان عرضه خواهد شد اما بسیار بعید است که زمان عرضه آن نزدیک به Fast & Furious Crossroads باشد، چون به شدت می‌تواند به میزان فروش این عنوان لطمه بزند.

مطمئناً با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه Project CARS 3 شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در خصوص این عنوان و تغییرات ایجاد شده در زمینه‌های مختلف به ویژه گیم‌پلی خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود این بازی ریسینگ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها