سی اس تیم بهترین بازی های اندروید 2019 - سی اس تیم

بازی‌های موبایلی در طول یک دهه گذشته پیشرفت بسیار چشمگیری داشته‌اند و ظهور سیستم عامل اندروید هم باعث شد تا این صنعت به قله‌های بسیار مرتفع‌تری دست پیدا کند. از وقتی اندروید نوقا و رابط برنامه نویسی ولکان وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شده‌اند، اوضاع برای گیمرهای موبایلی بسیار بهتر از گذشته شده و بازی‌های موبایلی کنونی از لحاظ کیفیت و گیم‌پلی بیش از پیش خود را به کنسول‌ها نزدیک کرده‌اند. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان بازی‌های موبایلی هستید، در ادامه حتماً با دیجی رو همراه باشید تا به اتفاق هم نگاهی داشته باشیم به برترین عناوینی که تا اینجای سال ۲۰۱۹ میلادی می‌توانید به سراغشان بروید. با ما همراه باشید.

Crashlands

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

Crashlands برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد و کماکان جزو بهترین بازی‌های موبایلی بازار به شمار می‌رود. در این بازی که ظاهری پیکسل آرتی و جذاب دارد، در نقش قهرمانی ظاهر خواهید شد که در اثر یک اتفاق در یک سیاره مربوط به بیگانگان سقوط می‌کند و در ادامه باید با ساخت پایگاه و جمع آوری آیتم‌های مختلف، برای بقای خود تلاش کند. البته با پیشروی در بازی متوجه دشمنان فرازمینی خطرناکی هم خواهید شد که باید انسان‌ها را از شر آن‌ها نجات دهید. بازی دارای المان‌های نقش آفرینی برای ارتقاء مهارت‌های کاراکتر بوده و طیف گسترده‌ای از آیتم‌های قابل جمع آوری و ساخت را شامل می‌شود. البته نیاز نیست نگران حجم بالای آیتم‌ها باشید، زیرا بازی از یک سیستم مدیریت خودکار آیتم استفاده می‌کند تا کار شما را کمی راحت‌تر کند.

نسخه‌های اول و دوم Escapists

قیمت: ۶٫۴۹ و ۶٫۹۹ دلار

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

Escapists یک شبیه ساز بازی‌های سندباکس برای موبایل است که در طی آن همواره باید به دنبال راهی برای فرار باشید! در ابتدای بازی شما در نقش شخصیتی ظاهر خواهید شد که بیهوش در یک سلول افتاده و پس از به هوش آمدن تصمیم می‌گیرد تا از زندان فرار کند. بازی انواع آیتم‌ها را در اختیار شما گذاشته و اجازه می‌دهد تا نقشه دلخواه خود را برای این کار بچینید. بنابراین هیچ مسیر از پیش تعیین شده و خطی‌ای در کار نیست. هر دو نسخه اول و دوم Escapists از مکانیکی مشابه برخوردار بوده و گیم‌پلی یکسانی دارند. شما باید همواره رفتارتان مثل یک زندانی خوب باشد که به قوانین احترام می‌گذارد، اما در عین حال به طور مخفیانه باید به دنبال یک نقشه فرار و فراهم کردن ابزارهای مورد نیاز خود باشید. البته نسخه دوم بازی جدیدتر بوده و طبیعتاً برخی بهبودها در آن اعمال شده است. به هر حال، از آنجا که Escapists هیچ داستان خاصی ندارد، هر کدام از نسخه‌های آن را که دوست داشته باشید می‌توانید بازی کنید، بدون اینکه چیزی را از دست بدهید.

نسخه‌های اول و دوم Evoland

قیمت: ۰٫۹۹ و ۷٫۹۹ دلار

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

نسخه‌های اول و دوم Evoland دو مورد از منحصر به فردترین بازی‌های اندرویدی هستند. هر دو این بازی‌ها از مکانیک‌های متنوعی در گیم‌پلی خود استفاده می‌کنند. حل پازل، المان‌های نقش آفرینی، تیراندازی در حالت ایزومتریک، مبارزه در به سبک سنتی (مانند سری تیکن یا مورتال کامبت)، خرید و فروش کارت و مکانیک‌های پلتفرمر و سکوبازی از جمله ویژگی‌های Evoland هستند و همین تنوع بسیار بالا باعث شده تا لقب منحصر به فرد را به این عنوان بدهیم. طرح پیکسل آرتی بازی و اشاراتی که به بازی‌های محبوب قدیمی و جدید مانند سوپر ماریو یا پروفسور لیتون، در بازی مشاهده خواهید کرد باعث می‌شود تا حس نوستالژی شما نیز به شدت تحریک شود. امکان استفاده از گیم‌پد برای هر دو نسخه وجود دارد و خوشبختانه هیچ خبری از پرداخت درون برنامه‌ای یا تبلیغات درون بازی نیست. این بازی جذاب را به همه گیمرها با هر سلیقه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بازی استودیوی MADFINGER Games

قیمت: عموماً به صورت رایگان

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

استودیوی MADFINGER Games سابقه‌ای بسیار طولانی در صنعت بازی‌های موبایل دارد. این استودیو ساخت تعدادی از برترین بازی‌های شوتر اول شخص موبایل را در کارنامه دارد که از آن جمله می‌توان به سری Shadowgun (آخرین نسخه تحت عنوان Shadowgun Legends به تازگی منتشر شده)، UNKILLED و سری Dead Trigger اشاره کرد. سری بازی‌های Shadowgun دارای تم علمی تخیلی بوده و از هر دو حالت تک نفره و چند نفره پشتیبانی می‌کند. اما UNKILLED و Dead Trigger بازی‌های تیراندازی مرحله‌ای هستند که در آن‌ها باید با سیل عظیم زامبی‌ها مواجه شده و با ابزارهایی که در اختیار دارید، این موجودات را از پا در بیاورید. در چند سال اخیر بازی‌های شوتر اول شخص خوبی برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان Modern Combat 5 را نام برد، اما گیم‌پلی‌ای که مجموعه Shadowgun و به خصوص آخرین نسخه آن یعنی Shadowgun: Legends ارائه می‌دهد، در هیچ بازی موبایلی دیگری قابل تجربه کردن نیست.

ماینکرفت (Minecraft)

قیمت: ۶٫۹۹ دلار با پرداخت درون برنامه‌ای

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

ماینکرفت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است که تقریباً بر روی تمامی پلتفرم‌های موجود عرضه شده است. اگر تا به حال هیچ یک از نسخه‌های این بازی را تجربه نکرده‌اید، باید بگوییم بازی شما را در یک نقشه بسیار بزرگ و وسیع قرار می‌دهد که باید با جمع آوری آیتم، ساخت ابزارهای موردنیاز و مبارزه با موجودات شرور داخل بازی، قلمرو مختص خود را ایجاد کرده و به اکتشاف در دنیای بازی بپردازید. نسخه موبایلی این بازی دارای دو حالت survival و creative است که در اولی باید با جمع آوری منابه و تولید برخی مایحتاج خود، هر چه بیشتر در دنیای بازی دوام آورده و روزها را سپری کنید. اما در حالت دوم کار کمی ساده‌تر بوده و بازی همه چیز را به صورت بی‌نهایت در اختیار شما قرار می‌دهد تا با خیال راحت به گشت و گذار و اکتشاف در دنیای بازی بپردازید. به‌روزرسانی‌های گاه و بی‌گاهی هم که برای ماینکرفت عرضه می‌شود باعث می‌شوند تا روند بازی از تکرار و یکنواختی خارج و قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید به آن اضافه شود. تجربه ماینکرفت روی گوشی شباهت زیاد به رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها دارد و در حالت آنلاین آن هم می‌توانید با گیمرهای دیگر از سراسر دنیا به تجربه بازی بپردازید. تنها نکته منفی در مورد ماینکرفت پرداخت درون برنامه‌ای است که البته بیشتر برای خرید آیتم‌های شخصی سازی ظاهری بوده و تأثیر چندانی بر روی روند گیم‌پلی ندارد.

نسخه‌های اول و دوم Monument Valley

قیمت: ۳٫۹۹ و ۴٫۹۹ دلار (۱٫۹۹ دلار هم برای DLC)

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

Monument Valley یکی از بهترین بازی‌های معمایی عرضه شده برای گوشی‌های هوشمند است که برای حل معماها و اتمام مراحل آن باید دنیای بازی را چرخانده و از طریق ایجاد خطای دید، مسیر مناسب را پیش پای کاراکتر بازی بگذارید. هر دو نسخه اول و دوم این بازی روند گیم‌پلی و مکانیک مشابهی دارند و تنها شاهد بهبودهایی جزئی به همراه مراحل جدید در شماره دوم هستیم. برای نسخه اول Monument Valley یک محتوای قابل دانلود هم عرضه شده که به صورت پولی بوده و باید ۱٫۹۹ دلار برای آن بپردازید.

بازی‌های کمپانی نینتندو

قیمت: بسته به نوع بازی متفاوت است

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

نینتندو که یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های تولید کننده کنسول و بازی است، در زمینه بازی‌‌های موبایلی هم بسیار فعال بوده و تعدادی عنوان اندرویدی بسیار جذاب را در کارنامه دارد. Super Mario Run در سال ۲۰۱۶ و با سر و صدای زیادی روانه بازار شد اما با وجود کیفیت مناسب بازی، بسیاری از کاربران و منتقدان نسبت به قیمت‌گذاری آن انتقاد داشتند. ولی به هر حال این بازی یکی از بهترین عناوین سکوبازی در دنیای موبایل به شمار می‌رود. نینتندو تعداد زیادی بازی رایگان نیز تولید کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Emblem Heroes در سبک استراتژی نقش آفرینی و Animal Crossing: Pocket Camp در سبک شبیه‌سازی اشاره کرد. این شرکت ژاپنی در سال ۲۰۱۸ یک بازی جدید تحت عنوان Dragalia Lost را عرضه کرد که با وجود برخی مشکلات، می‌توان آینده بسیار خوبی را برای آن متصور شد. البته دقت داشته باشید که با وجود عرضه بسیاری از بازی‌های سری پوکمون برای کنسول‌های نینتندو، سازنده پوکمون استودیوی دیگری به نام Game Freaks است و به همین دلیل در این قسمت اشاره‌ای به سری پوکمون نکردیم.

بازی‌های استودیوی Noodlecake Studios

قیمت: بسته به نوع بازی متفاوت است

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

Noodlecake Studios یکی از منحصر به فردترین توسعه دهندگان بازی‌های اندرویدی است. عناوین ساخته شده توسط این استودیو بسیار زیاد و متنوع هستند. از بهترین ساخته‌های Noodlecake Studios می‌توان به مواردی همچون نسخه‌های اول و دوم Framed در سبک معمایی، Alto’s Adventure و Alto’s Odyssey در سبک دونده بی‌نهایت، realMyst و ادامه آن در سبک معمایی دشوار و چالش برانگیز، Wayward Souls در سبک اکشن ماجراجویی، Island Delta در سبک شوتر، Mikey Shorts در سبک سکوبازی و چندین و چند بازی دیگر اشاره کرد. همچنین Lumino City هم به خاطر منحصر به فرد بودن و سادگی گیم‌پلی، مورد علاقه بسیاری از گیمرها است. همان طور که می‌بینید، Noodlecake Studios برای همه گیمرها با هر نوع سلیقه‌ای حداقل یک عنوان خوب و باارزش تدارک دیده تا کسی را از خود ناراضی نکند.

پوکمون گو (Pokemon Go)

قیمت: رایگان

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

پوکمون گو در ما ژوئیه سال ۲۰۱۶ عرضه شد و خیلی زود به عنوان یک پدیده جهانی خود را معرفی کرد. تب پوکمون گو در همان ماه‌های ابتدایی به حدی داغ شده بود که اخبار مربوط به حواشی بازی از اخبار خود بازی پیشی گرفته بود! این بازی در واقع بر مبنای واقعیت مجازی طراحی شده و گیمر برای پیدا کردن جانورهای بامزه بازی که پوکمون نام دارند، باید در دنیای واقعی جستجو کرده و از طریق دوربین گوشی خود به دقت اطراف را زیر نظر داشته باشند. پوکمون گو تقریباً تمام رکوردهای مربوط به بازی‌های موبایلی را شکسته و از زمان عرضه تا به حال نیز به‌روزرسانی مختلفی برای آن عرضه شده است. به‌روزرسانی‌ها و رویدادهای زمانی، اضافه شدن پوکمون‌های جدید و طراحی مکانیک‌های جدید بازی باعث شده تا عنوانی که امروزه آن را تجربه می‌کنید، شباهت چندانی به نسخه اولیه نداشته و از بسیاری جهات یک بازی جدید محسوب شود!

PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite

قیمت: رایگان

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

PUBG یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های چند سال اخیر بوده که توانست سبک بتل رویال را بین گیمرها محبوب کند. پس از موفقیت نسخه رایانه‌ای و کنسولی PUBG، این بازی برای گوشی‌های اندرویدی هم عرضه شد و با توجه به محبوبیت بالایی که داشت به سرعت توانست نام خود را در بین بهترین بازی‌های موبایلی نیز مطرح کند. این عنوان در حال حاضر بیش از ده میلیون بار دانلود شده و تقریباً یک میلیون کاربر آن را نقد و بررسی کرده‌اند. روند بازی PUBG به این شکل است که ۱۰۰ نفر از هواپیما به داخل یک جزیره پریده و به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند تا زمانی که تنها یک نفر باقی مانده و به عنوان برنده بازی معرفی شود. بازیکن‌ها در ابتدا هیچ اسلحه یا ابزاری ندارند، اما جزیره مذکور پر از آیتم‌های مختلف، اسلحه و ماشین است که هر کس زودتر برسد می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. علاوه بر نسخه معمولی، یک نسخه سبک‌تر تحت عنوان PUBG Mobile Lite هم منتشر شده که از تعداد بازیکن کمتری در هر دور پشتیبانی می‌کند و گرافیک آن نیز به نسبت پایین‌تر است. در انتها بد نیست اشاره کنیم که Fornite هم یکی دیگر از بازی‌های برتر سبک بتل رویال است که به عنوان جایگزین PUBG Mobile می‌توانید آن را تجربه کنید. البته Fornite تنها از طریق فروشگاه اختصاصی Epic Games عرضه شده و امکان دانلود آن از گوگل پلی وجود ندارد.

سری بازی‌های Riptide GP

قیمت: ۲٫۹۹ دلار

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

به ورزش‌های آبی علاقه دارید؟ عاشق مسابقه دادن و هیجان هستید؟ اگر این طور است حتماً یکی از نسخه‌های سری Riptide GP را امتحان کنید. البته آخرین نسخه از این سری که Riptide GP Renegade نام دارد نسبت به نسخه‌های قبلی بهینه‌تر بوده و گرافیک بهتری هم دارد. در این بازی، شما به عنوان یکی از شرکت کنندگان در مسابقات غیرقانونی جت اسکی سواری ظاهر خواهید شد که اعتبار خود را از دست داده و در ادامه می‌خواهد با پیروزی در رقابت‌ها به روزهای پرافتخار گذشته برگردد. گرافیک خوب، کنترل ساده، حرکت‌های نمایشی جذاب و یک سیستم تقویتی جالب، از جمله ویژگی‌های Riptide GP Renegade هستند که باعث می‌شوند به این راحتی‌ها نتوانید این عنوان را از گوشی خود حذف کنید! خوشبختانه با یک بار تهیه بازی، نسخه کامل آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و دیگر خبری از پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد بود. از دیگر بازی‌های سبک مسابقه‌ای می‌توان به سری آسفالت اشاره کرد که آخرین نسخه آن یعنی آسفالت ۹ در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و یکی از بهترین بازی‌های ماشین سواری حال حاضر گوشی‌های هوشمند است.

بازی‌های اسکوئر انیکس (Square Enix)

قیمت: بسته به نوع بازی متفاوت است

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

اسکوئر انیکس یکی از معدود توسعه دهندگان بزرگ دنیای بازی است که از همان ابتدا بازی‌های موبایل را جدی گرفت و برخی از بهترین بازی‌های اندرویدی را در دسترس کاربران قرار داده است. طرفداران بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی یا jRPG می‌توانند نسخه‌های بازسازی شده فاینال فانتزی ۱ تا ۷ و همچنین شماره ۹، ۷ شماره از بازی‌های Dragon Quest، بازی Chrono Trigger و فاینال فانتزی ۱۵: نسخه همراه را در گوشی خود تجربه کرده و خاطرات خوش گذشته را دوباره زنده کنند. اگر هم از طرفداران بازی‌های معمایی هستید، اسکوئر انیکس برای شما عناوین خوبی مانند Hitman: Sniper، نسخه اول Tomb Raider، بازی Deus Ex Go و Lara Croft Go را برای شما تدارک دیده که با کیفیت خوب خود کاملاً شما را راضی خواهند کرد. بازی‌های Heavenstrike Rivals و Final Fantasy Tactics هم در سبک استراتژی نقش آفرینی عرضه شده‌اند. از دیگر عناوین ساخت اسکوئر انیکس می‌توان به Secret of Mana در سبک اکشن نقش آفرینی، سری Deus Ex در سبک شوتر استراتژی و حتی بازی‌های رایگانی مانند Final Fantasy Brave Exvius و Dissidia Final Fantasy Opera Omnia اشاره کرد. در انتها باید اشاره کنیم که یکی از جدیدترین بازی‌های این توسعه دهنده ژاپنی، Valkyrie Profile: Lenneth نام دارد که در ماه مه سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد.

مجموعه بازی‌های The Room 

قیمت: بسته به نسخه بازی متفاوت است

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

The Room یکی از برترین بازی‌های معمایی گوشی‌های اندرویدی است که در حال حاضر چهار شماره مختلف از آن تولید شده است. The Room اولین بازی‌ای بود که توانست ژانر معمایی را به بهترین شکل در یک بازی موبایلی پیاده سازی کند. تمامی نسخه‌های این بازی بر پایه باز کردن قفل و فرار طراحی شده است. در واقع با شروع بازی شما در اتاقی خواهید بود که تعدادی شیء مرموز و اسرارآمیز در آن قرار دارد. هدف شما هم حل معماهای مربوط به این اشیاء و فرار از اتاق است. به این ترتیب باید از اتاقی به اتاق دیگر رفته و معماهای مربوط به آن‌ها را حل کنید تا در نهایت برنده بازی شوید. آخرین نسخه از سری بازی‌های The Room تحت عنوان Old Sins از قابلیت‌های جدیدی مانند ذخیره روند بازی در فضای ابری، پشتیبانی از اچیومنت‌های گوگل پلی، و همچنین یک ویژگی جستجوگری جمع و جور، برخوردار است که تجربه بازی را بسیار لذت بخش‌تر می‌کند.

This War of Mine

قیمت: ۱۴٫۹۹ دلار نسخه اصلی و ۱٫۹۹ دلار بسته الحاقی

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

This War of Mine یک بازی ماجرایی باکیفیت و خوش ساخت است که پیش از این برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هم عرضه شده بود. این بازی که در سبک بقا طبقه‌بندی می‌شود، مدیریت و هدایت تعدادی از افراد بی‌گناه و جنگ‌زده را به شما می‌سپارد تا با تأمین نیازهای اولیه آن‌ها بتوانید از درد و رنج‌شان بکاهید. گرافیک جذاب، محتوای زیاد و البته قیمت بالا از ویژگی‌های بارز This War of Mine هستند. بازی دارای چرخه شب و روز است که البته این چرخه بر روی تجربه بازی هم تأثیرگذار است. اگر به دنبال یک بازی معناگرا و عمیق هستید، This War of Mine را حتماً در گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا در اوقات فراغت خود بتوانید احساسات خود را درگیر داستان و پیام عمیق این بازی کنید. توسعه دهندگان بازی یک بسته توسعه یا الحاقی هم برای این عنوان در نظر گرفته‌اند که با پرداخت ۱٫۹۹ دلار قابل تهیه است. با اینکه این بازی کمی قدیمی شده اما هنوز هم یکی از بهترین عناوینی است که بر روی گوشی اندرویدی خود می‌توانید تجربه کنید.

Vainglory

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی های اندروید 2019

شاید بتوان گفت Vainglory بهترین بازی اندرویدی در سبک MOBA است. این بازی دارای تعداد زیادی کاراکتر بوده و تقریباً تجربه سنتی MOBA را به همراه دارد. در Vainglory سه مسیر داستانی متفاوت پیش روی شما خواهد بود تا به همراهی دو کاراکتر دیگر آن‌ها را ادامه داده و به پایان برسانید. در این بازی می‌توانید به همراه بازیکن‌های واقعی از سراسر جهان و یا رو در روی آن‌ها مبارزه کنید و اگر هم دوست دارید به صورت تک نفره بازی را تجربه کنید، هدایت شخصیت‌های همراه را هوش مصنوعی بازی به عهده خواهد گرفت. گیم‌پلی روان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Vainglory است و در طول بازی بیش از ۲۴ کاراکتر مختلف وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. در انتها بد نیست اشاره کنیم که یک نسخه بتا از این بازی هم وجود دارد که از رابط برنامه نویسی ولکان پشتیبانی می‌کند اما هنوز کاملاً پایدار نیست.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها