سی اس تیم تاریخ جدید برگزاری رویداد پلی استیشن 5 مشخص شد - سی اس تیم

اگر به یاد داشته باشید سونی قرار بود رویداد معرفی بازی‌های پلی استیشن ۵ را در تاریخ ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) برگزار کند. اما به دلیل قتل جرج فلوید به دست پلیس آمریکا و اعتراضاتی که در پی آن در کشورهای مختلف دنیا به وقوع پیوست، این رویداد به زمانی نامعلوم موکول شد. حال خبر رسیده که سونی روز پنجشنبه همین هفته (۱۱ ژوئن مصادف با ۲۲ خرداد) را به عنوان تاریخ جدید برگزاری رویداد مذکور، که البته صرفاً به صورت آنلاین خواهد بود، انتخاب کرده است.

این خبر توسط اکانت رسمی پلی استیشن در توییتر اعلام شده و کاملاً معتبر است. همان طور که گفتیم سونی در این رویداد تمرکز اصلی خود را بر روی معرفی بازی‌های پلی استیشن ۵ گذاشته و مراسم را به صورت آنلاین با کیفیت حداکثر ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه پخش خواهد کرد. سید شومان (Sid Shuman) یکی از مدیران ارشد سونی اینتراکتیو در این رابطه گفته:

بازی‌هایی که روز پنجشنبه نمایش داده خواهند شد، بر روی پلی استیشن ۵ و تلویزیون‌های ۴K کیفیت به مراتب بهتری خواهد داشت.

تاریخ جدید برگزاری رویداد پلی استیشن 5

شومان همچنین به کاربران توصیه کرده که در هنگام تماشای رویداد سونی حتماً از هدفون استفاده کنند، چون جلوه‌های صوتی جالبی برای این مراسم تدارک دیده شده که بدون استفاده از هدفون نمی‌توان به خوبی متوجه آن‌ها شد. این سخن آقای شومان احتمالاً بی‌ارتباط با فناوری صدای سه‌بعدی به کار رفته در پلی استیشن ۵ نیست.

سونی تاکنون نام کنسول جدید خود، لوگوی آن، مشخصات سخت افزاری و کنترلر موسوم به دوال‌سنس (DualSense) را رونمایی کرده، اما هنوز شکل بدنه اصلی پلی استیشن ۵ و سبک طراحی آن ناشناخته است. اینکه روز پنجشنبه این تکه از پازل هم بالاخره کامل خواهد شد یا نه، هنوز مشخص نیست، اما با توجه به صحبت‌های جیم رایان (Jim Ryan)، مدیرعامل سونی اینتراکتیو، که اخیراً گفته “بعد از مراسم آتی سونی،‌ همچنان حرف‌های جدید زیادی برای گفتن وجود خواهد داشت” به نظر می‌رسد قرار نیست در رویداد روز پنجشنبه به همه سؤالات پیرامون پلی استیشن ۵ پاسخ داده شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 264 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها