سی اس تیم تریلر آغاز فصل ششم فورتنایت منتشر شد [تماشا کنید] - سی اس تیم

فصل جدیدی از بازی محبوب فورتنایت (Fortnite) پیش روی مخاطبان قرار گرفته و قصد دارد به روایتی عمیق‌تر از سبک بتل رویال بپردازد. امروز، اپیک گیمز فصل ششم بازی را که “Primal” لقب گرفته، رسماً راه اندازی کرد. ماجرای این نسخه درست پس از اتفاقات “Zero Crisis Finale” در فصل پنجم جریان دارد و یک بیوم جدید را به جزیره بازی اضافه می‌کند.

در ابتدای این فصل یک تریلر سینماتیک جذاب پخش می‌شود که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. در این تریلر مامور Jonesy را می‌بینیم که برای جلوگیری از انفجار نقطه صفر و نجات واقعیت، از سد دشمنان بازی که اغلب آن‌ها کاراکترهایی شناخته شده از بازی‌ها و فیلم‌های مشهور هستند، عبور می‌کند.

در فصل ششم فورتنایت محیط بیابانی جای خود را به یک فضای سرسبز داده که شبیه به یک دهکده است. حیوانات نیز در این فصل بازی حضور پررنگی دارند و از حیوانات وحشی مانند گرگ و خرس گرفته تا حیوانات بی‌‌آزاری مانند مرغ و قورباغه را می‌توان مشاهده کرد. همچنین اسکین‌ها و کاراکترهای جدیدی به بازی افزوده شده که از مهمترین آن‌ها می‌توان به لارا کرافت از سری بازی‌های توم ریدر و نیمار، بازیکن مشهور برزیلی اشاره کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها