سی اس تیم حالت بتل رویال به بازی تتریس (خانه سازی) هم اضافه شد! - سی اس تیم

N3twork، شرکتی که نسخه موبایل بازی پازل محبوب تتریس (Tetris) را روانه بازار کرده، یک آپدیت بزرگ برای این عنوان منتشر کرده است. این به‌روزرسانی برای بازی تتریس که در ایران با نام خانه سازی هم شناخته می‌شود، سه حالت جدید را به بازی اضافه کرده که عبارتند از: Tetris Primetime ،Tetris Together و Tetris Royale. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

حالت Tetris Primetime که تبلیغات زیادی هم برای آن شده، به نوعی یک گیم شوی واقعی است که در آن تنها با بازی کردن تتریس می‌توان تا ۱ میلیون دلار جایزه نقدی سالانه کسب کرد. توجه داشته باشید که این مبلغ در قالب پول واقعی پرداخت می‌شود و نه پول داخل بازی. هنرپیشه نه چندان شناخته‌شده‌ای به نام میلن بیرد (Millen Baird) میزبانی این شو را که هر شب ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر برگزار می‌شود، بر عهده گرفته است.

البته همان‌طور که می‌توان حدس زد، Tetris Primetime در کشور ما در دسترس نیست و تنها کاربران کشورهای ایالات متحده، کانادا، شیلی، بریتانیا، ایرلند، برزیل، آلمان، اسپانیا، سوئیس، سوئد، نروژ، بلژیک، آفریقای جنوبی، روسیه، استرالیا و نیوزلند می‌توانند در این شوی روزانه شرکت کنند.

به‌روزرسانی بزرگ تتریس موبایل

حالت بعدی به نام Tetris Together هم یک حالت جدید است که به کاربران امکان می‌دهد بازی را با دوستان و اعضای خانواده خود انجام دهند. نکته جالب اینکه در حین انجام بازی می‌توانید با دوستان خود به صورت صوتی هم گفتگو کنید که در شرایط شیوع کرونا می‌تواند بر جذابیت تجربه تتریس بیفزاید.

در انتها باید به جالب‌ترین حالت، یعنی Tetris Royale اشاره کنیم که این بازی را به یک عنوان بتل رویال تبدیل می‌کند! همان‌طور که حتماً با شنیدن کلمه بتل رویال حدس زده‌اید، ۱۰۰ بازیکن به صورت همزمان شروع به رقابت با یکدیگر می‌کنند و کسی که تا آخر بتواند در میدان مسابقه باقی بماند برنده است. اگر با تتریس خاطرات خوشی دارید و البته از رقابت در سبک مدرن بتل رویال هم لذت می‌برید، Tetris Royale کاملاً باب میل شما خواهد بود.

برای دانلود رایگان بازی موبایلی تتریس به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها