سی اس تیم در رویداد State of Play سونی منتظر بازی‌های بزرگ PS5 نباشید! - سی اس تیم

اوایل ماه ژوئن بود که سونی با برگزاری رویداد بزرگ پلی استیشن، از بازی‌های نسل آینده خود به همراه طراحی کنسول PS5 رونمایی کرد. در غیاب نمایشگاه‌های بزرگی مانند E3 که به علت شیوع ویروس کرونا لغو شدند، چنین رویدادهای آنلاینی برای گیمرها کاملاً ضروری هستند تا بتوانند در مورد کنسول‌های نسل نهم و قابلیت‌هایی که دارند، بیشتر بدانند. به همین واسطه نیز سونی تنها به برگزاری یک رویداد بسنده نکرده و روز پنجشنبه همین هفته، ۶ اوت (۱۶ مرداد)، قصد دارد رویداد بعدی خود با نام State of Play را نیز به صورت آنلاین برگزار کند.

بعد از برگزاری موفق رویداد پلی استیشن، خبر برگزاری رویداد State of Play گیمرها و به خصوص علاقه‌مندان کنسول‌های سونی را بسیار ذوق‌زده کرده، اما ظاهراً همین مسئله به یک چالش جدی برای سونی تبدیل شده است! در واقع، بالا رفتن انتظار گیمرها دغدغه‌‌ای است که مدیران سونی و مسئولان برگزاری State of Play دارند و از همین رو اعلام کرده‌اند که منتظر معرفی بازی‌های بزرگ پلی استیشن ۵ و اعلام خبرهای شگفت انگیز در مورد این کنسول نباشید. البته با این حال در این رویداد ۴۰ دقیقه‌ای عناوین جدیدی برای PS4 و PS VR معرفی خواهند شد که توسط استودیوهای شخص ثالث توسعه داده شده‌اند و در آینده نزدیک روانه بازار خواهند شد.

بازی‌های پلی استیشن 5

با اینکه در State of Play قرار نیست چیز زیادی از پلی استیشن ۵ بشنویم اما با این حال سونی وعده ارائه اطلاعاتی بیشتر از برخی عناوین ایندی و مستقل این کنسول نسل آینده را داده که پیش از این در ماه ژوئن معرفی شده بودند. با تمام این احوال، همچنان هیچ خبری از اعلام قیمت و تاریخ دقیق عرضه PS5 نیست و به نظر نمی‌رسد در رویداد پیش رو نیز خبری در این خصوص ارائه شود. اما هر چه که هست، برگزاری یک رویداد ۴۰ دقیقه‌ای از جانب سونی، اتفاق کوچکی نیست و نباید آن را از دست داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 277 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها