سی اس تیم دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیک - سی اس تیم

پاناسونیک یکی از قدیمی ترین سازندگان وسایل الکترونیک در دنیاست و به همراه سونی، هیتاچی، توشیبا و کنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ژاپنی وسایل و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است. پاناسونیک به جز محصولات الکترونیکی، برخی سرویس‌ها مثل خدمات بازسازی خانه‌ها را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت علاوه بر ژاپن، در سایر کشورهای دنیا مثل آمریکا نیز دارای سایت تولیدی است و در مجموع دارای ۳۳۰ هزار کارمند و ۵۸۰ شرکت زیر مجموعه است. برندهای ناسیونال، سانیو و جِی وی سی نیز متعلق به پاناسونیک هستند.

 در ادامه ۱۰ حقیقت جالب در مورد پاناسونیک را گردآوری کرده‌ایم، با دیجی رو همراه باشید.

 

دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیکپاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تاسیس شد. این شرکت یکی از قدیمیترین کمپانی‌های فعال در زمینه ساخت وسایل الکترونیکی است. مقر اصلی شرکت در اوزاکا ژاپن قرار دارد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیکتا سال ۲۰۰۸ این کمپانی با نام صنایع الکتریکی ماتسوشیتا (Matsushita Electric Industrial Co., Ltd) فعالیت می‌کرد، اما در این سال با تایید سهامداران و کسب اجازه از خانواده ماتسوشیتا، نام شرکت برای هماهنگی با برند جهانی آن، به Panasonic Corporation تغییر کرد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیکپاناسونیک یکی از پرفروشترین و خوشنام ترین برندهای سازنده تلویزیون در دنیاست. این شرکت در سال ۲۰۱۲ چهارمین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در دنیا بود.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیکسهام این شرکت علاوه بر بورس توکیو، در بورس نیویورک نیز معامله می‌شود.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیکپاناسونیک در سال ۱۹۱۸ کار خود را با ساخت پایه لامپ آغاز کرد و در سال ۱۹۲۷ شروع به ساخت لامپ‌های دوچرخه نمود و کم کم با افزایش محصولات خود به یکی از بزرگترین سازندگان محصولات الکترونیکی دنیا تبدیل شد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیکدر جنگ جهانی دوم، این شرکت دارای چندین کارخانه فعال در سراسر ژاپن بود و قطعات الکترونیکی، لامپ برق، اتو، موتور، تجهیزات بدون سیم و لامپ خلا تولید می‌کرد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیکاز المپیک ۱۹۸۸ سئول تا به امروز، این کمپانی همیشه یکی از اسپانسرهای اصلی رقابت‌های المپیک بوده است.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیکباتری خودروهای تسلا ۳، تسلا S و تسلا X توسط سامسونگ تولید می‌شود.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیککمپانی ضبط و پخش موسیقی یونیورسال (Universal) از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵ تحت مالکیت پاناسونیک بود و با نام Music Corporation of America فعالیت می‌کرد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد پاناسونیکپاناسونیک اسپانسر مارکو رویس، لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی هند است.

 

 

دیجی فکت روزهای فرد راس ساعت ۲۱:۳۰ منتشر می شود

نظرات خود در مورد دیجی فکت را با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها