سی اس تیم دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازون - سی اس تیم

آمازون (Amazon) یا آمازون دات کام وبسایت فروش محصولات مختلف است که خدمات خود را به کاربران بسیاری از کشورها دنیا ارائه می‌کند. وبسایت آمازون در حال حاضر از لحاظ بازدید روزانه، در رده چهارم آمریکا و هشتم دنیا قرار دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۳۶ میلیارد دلار فروش داشته است. در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از تمام کتابهایی که در دنیا خریداری می‌شوند، از طریق آمازون به فروش رسیده‌اند.

در ادامه ۱۰ حقیقت جالب در مورد آمازون را گردآوری کرده‌ایم، با دیجی رو همراه باشید.

 

دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازون
مرکز آمازون در سیاتل

آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیاست و دفتر اصلی آن در سیاتل، مرکز ایالت واشینگتن آمریکا قرار دارد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازوناین سایت کار خود را با فروش کتاب آغاز کرد، اما پس از مدتی شروع به عرضه نرم‌افزار، دی وی دی، وسایل خانه، اسباب بازی و بسیاری ابزار و تجهیزات دیگر کرد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازونطی سالهای گذشته این شرکت به تولید وسایل الکترونیکی نیز روی آورده. کتابخوان‌ها و تبلت‌های کیندل (Kindle) و کیندل فایر (Kindle Fire) و دستیار صوتی هوشمند اکو (Echo) از محصولات تولیدی این شرکت هستند.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازوناین وبسایت در سال ۱۹۹۵ با آدرس Amazon.com شروع به کار کرد. نام این سایت برگرفته از رودخانه مشهور آمازون است.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازونآمازون برای ارائه خدمت بهتر به مشتریانش در برخی از کشورها مثل انگلستان، کانادا، برزیل، فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، هلند، استرالیا، ژاپن، چین، هند و مکزیک سایت‌ها و دفاتر مخصوص راه اندازی کرده است. این دفاتر به کشورهای نزدیک خود نیز خدمات ارائه می‌دهند.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازوناولین چیزی که در سایت آمازون به فروش رسید، کتاب ‘Fluid Concepts and Creative Analogies: Computer Models of the Fundamental Mechanisms of Thought’ نوشته داگلاس هافستادر بود.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازونجف بزوس (Jeff Bezos) موسس آمازون، در سال ۱۹۹۹ به عنوان شخص سال مجله تایم انتخاب شد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازوندر سال ۲۰۱۳ سایت گودریدز (GoodReads) توسط آمازون خریداری شد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازوناز سال ۲۰۱۱ آمازون و دی سی کامیکس (DC Comics) توافق کرده اند تا برخی از محصولات این شرکت مثل کمیک‌های سوپرمن و فانوس سبز (Green Lanter) تنها از طریق سایت آمازون به فروش برسد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد آمازونمرکز اروپایی سایت آمازون، در شهر لوکزامبورگ قرار دارد. این شرکت دارای چندین دفتر مختلف در سرتاسر دنیاست.

 

دیجی فکت روزهای فرد راس ساعت ۲۱:۳۰ منتشر می شود

نظرات خود در مورد دیجی فکت را با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها