سی اس تیم دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سی - سی اس تیم

اچ تی سی در سال ۱۹۹۷ توسط چر وانگ و پیتر چو در تایوان پایه‌گذاری شد. این کمپانی کار خود را با ساخت کامپیوترهای همراه (نوت‌بوک) آغاز کرد و در ادامه به طراحی و ساخت دستگاه‌های کوچکتر روی آورد و در سال ۱۹۹۸ موفق شد تا یکی از اولین دستگاه‌های بی‌سیم لمسی دستی قابل‌حمل دنیا را تولید کند. طی سالهای بعدی این کمپانی بیشتر تمرکز خود را بر روی ساخت تلفن‌های همراه متمرکز کرد، تا جایی که در سال ۲۰۱۱ بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا متعلق به HTC بود. اما از سال ۲۰۱۲ با افزایش فعالیت‌ها و تبلیغات سامسونگ و اپل، سهم این شرکت از بازار آمریکا به کمتر از ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد.

در ادامه ۱۰ حقیقت جالب در مورد اچ تی سی را گردآوری کرده‌ایم. با دیجی رو همراه باشید.

دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیاولین تلفن همراه ساخته شده توسط HTC، والابی (Wallaby) بود که با نام O2 Xda نیز شناخته می‌شود. این گوشی دارای نسخه موبایل ۲۰۰۲ سیستم عامل مایکروسافت پاکت پی‌سی (Pocket PC) بود و ۸۹۹ پوند قیمت داشت.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیاچ تی سی در سالهای آغازین فعالیت‌های خود، اولین گوشی هوشمند اچ‌پی (HP) به نام کامپیوتر جیبی iPAQ را برای این کمپانی تولید می‌کرد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیاچ تی سی در سال ۲۰۰۴ یکی از اولین گوشی هایی که با سیستم عامل پالم (Palm OS) کار می کرد را روانه بازار کرد. این گوشی Palm treo 650 نام داشت و دارای یک صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی لمسی و دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی بود.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیاولین گوشی اندرویدی دنیا توسط HTC ساخته شد. این گوشی که اچ تی سی دریم (HTC Dream) نام داشت در سال ۲۰۰۹ وارد بازارها شد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیاولین گوشی‌های ویندوزی و مایکروسافتی دنیا نیز توسط HTC ساخته شده‌اند. اولین گوشی که توسط سیستم عامل مایکروسافت کار می‌کرد در سال ۲۰۰۲ توسط اچ تی سی ساخته شد. ۷ تروفی (HTC 7Trophy) نیز اولین گوشی دنیا بود که با سیستم عامل ویندوز ۷ عرضه می‌شد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیاولین گوشی هوشمند در بازار آمریکا که از سیستم ۴G پشتیبانی می‌کرد HTC EVO 4G بود. اولین گوشی ویندوزی دنیا نیز که از سیستم‌های ۳G پشتیبانی می‌کرد توسط اچ تی سی عرضه شده بود.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیاولین گوشی نکسوس (Nexus) گوگل توسط اچ تی سی طراحی و ساخته شد. گوشی‌های پیکسل (Pixel) نیز در حال حاضر توسطHTC تولید می‌شوند.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیخودروهای هوشمند تایوانی Luxgen با کمک اچ تی سی ساخته می‌شوند.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیاولین تبلت ساخته شده توسط اچ تی سی مدل فلایر (HTC Flyer) بود که در نمایشگاه MWC 2011 معرفی شد.


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد اچ تی سیاچ تی سی یکی از اولین هدست های واقعیت مجازی مدرن دنیا یعنی وایو (HTC Vive) را در سال ۲۰۱۶ وارد بازار کرد. این هدست از زمان معرفی تاکنون ۲۲ جایزه مختلف کسب کرده است.

 

 

دیجی فکت روزهای فرد راس ساعت ۲۱:۳۰ منتشر می شود

نظرات خود در مورد دیجی فکت را با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها