سی اس تیم دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبی - سی اس تیم

ادوبی یکی از معروفترین شرکت‌های سازنده نرم افزار در دنیاست که عمده فعالیت‌های آن در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی و گرافیک است. این شرکت دارای دفاتر و مراکزی در سن خوزه، نیوتون، نیویورک، مینیاپولیس، سیاتل، سانفرانسیسکو، لهی و سن لوییز ابیسپو است. از مشهورترین نرم افزارهای این شرکت می‌توان به ادوبی فوتوشاپ، ادوبی اکروبات ریدر و ادوبی کریتیو سوئیت اشاره کرد.

در ادامه ۹ حقیقت جالب در مورد ادوبی رو گردآوری کرده‌ایم. با دیجی رو همراه باشید.

دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبیشرکت ادوبی در سال ۱۹۸۲ توسط چارلز گسچه و جان وارناک تاسیس شد. نام این شرکت برگرفته از دره ادوبی در لوس آلتوس آمریکا است.


دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبیادوبی در سال ۲۰۰۵ اصلی‌ترین رقیب خود، یعنی شرکت ماکرومدیا (Macromedia) را به قیمت ۳٫۴ میلیارد دلار خریداری کرد. این خرید به ادوبی کمک کرد تا محصولات بیشتری را وارد بازار کند. ماکرومدیا مالک سیستم های فلش بود.


دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبیبیش از ۱۴ هزار نفر در شرکت ادوبی کار می‌کنند. تقریبا چهل درصد از این افراد در دفتر مرکزی شرکت در سن خوزه مشغول به کار هستند.


دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبینشان تجاری ادوبی توسط ماروا وارناک، همسر جان وارناک طراحی شده است.


دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبیاین شرکت دارای بیش از ۳۰ محصول مختلف، برای سیستم‌های عامل و پلتفر‌م‌های گوناگون است.


دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبیفوتوشاپ که مهمترین محصول ادوبی است برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ برای سیستم عامل مکینتاش معرفی شد. این نرم افزار از زمان عرضه اولیه تا کنون همیشه جزو پرکاربردترین نرم افزارهای موجود در زمینه ویرایش تصویر بوده است.


دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبیفرمت پی دی اف (PDF) و نرم افزار ادوبی اکروبات ریدر برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ توسط این شرکت معرفی شدند.


دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبیاین شرکت در سال ۲۰۰۷ نرم افزار ادوبی فوتوشاپ لایت‌روم (Adobe Photoshop Lightroom) را معرفی کرد. این نرم افزار به طور مخصوص برای عکاسان و فرآیند آماده سازی عکس طراحی شده است.


دیجی فکت؛ 9 حقیقت کمتر شنیده شده در مورد ادوبیبه دلیل قیمت بالای محصولات، بسته بودن سیستم‌ها و آپدیت‌های پیاپی، کمپانی ادوبی همواره مورد انتقاد قرار گرفته است. طی یک نظرسنجی که در سال ۲۰۱۳ توسط کاربران سایت رددیت انجام شد، این شرکت یکی از منفورترین شرکت‌های تکنولوژی دنیا نام گرفت.

 

 

دیجی فکت روزهای فرد راس ساعت ۲۱:۳۰ منتشر می شود

نظرات خود در مورد دیجی فکت را با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها