سی اس تیم رزیدنت اویل 8 با انتشار یک تریلر به صورت رسمی معرفی شد [تماشا کنید] - سی اس تیم

معرفی رزیدنت اویل ۸ (Resident Evil 8) در رویداد پلی استیشن ۵ خیلی هم غافل‌گیر کننده نبود، چرا که پیش‌تر اطلاعات زیادی از آن به بیرون درز کرده بود. اما با این حال دیدن تریلر بازی و اینکه می‌توانیم مطمئن باشیم با یک عنوان خوش ساخت و تر و تمیز طرف خواهیم بود، بسیار خوشحال کننده بود.

وقایع شماره هشتم از سری محبوب رزیدنت اویل با نام کامل Resident Evil 8: Village در یک روستای خیالی به وقوع می‌پیوندد که توسط گرگینه‌ها تسخیر شده‌اند. البته در این بین افرادی هم هستند (ظاهراً اعضای یک خانواده) که به دنبال راه فرار می‌گردند و قصد دارند منبع شرارتی که روستا را به نابودی کشانده، پیدا کنند.

رزیدنت اویل ۸ همانند شماره هفتم دارای زاویه دید اول شخص بوده و پس از بازسازی نسخه‌های دوم و سوم که در سبک سوم شخص بودند، تنوع دوباره‌ای به این سری خواهد بخشید. البته هنوز در مورد اینکه بازی از واقعیت مجازی هم پشتیبانی خواهد کرد یا نه صحبتی به میان نیامده است.

در یکی از صحنه‌های تریلر بازی، مردی با عینک آفتابی را مشاهده می‌کنیم که تیپ کلاسیک کپکام برای شخصیت‌های منفی این سری محسوب می‌شود. در این بازی دشمنان جدیدی هم به لیست دشمنان سری رزیدنت اویل افزوده شده و برای اولین بار با آن‌ها مواجه خواهیم شد. همچنین ایتن وینترز (Ethan Winters) از شماره هفتم هم در این بازی حضور خواهد داشت و احتمالاً شخصیت اصلی قابل بازی خواهد بود.

اما یکی از جالب‌ترین صحنه‌‌های تریلر، حضور کریس ردفیلد، شخصیت محبوب سری رزیدنت اویل است که در انتهای تریلر دیده می‌شود و در حالی که از ایتن عذرخواهی می‌کند، به سوی فردی که روی زمین افتاده شلیک می‌کند. حرکتی که تعجب ایتن را در پی دارد و او از کریس علت را جویا می‌شود. البته تریلر در اینجا به پایان می‌رسد و پاسخ این سؤال به زمان عرضه و تجربه بازی موکول می‌شود.

رزیدنت اویل ۸ قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها