سی اس تیم ساخت نسخه جدید Need for Speed رسماً تأیید شد - سی اس تیم

ساخت عنوان جدیدی از موفق‌ترین سری بازی‌های ریسینگ دنیا یعنی Need for Speed امروز به صورت رسمی تأیید شد. کمپانی EA با انتشار بیانیه‌ای رسمی این موضوع را اعلام کرده و خبر داده است که استودیوی خوشنام Criterion Games دوباره با این شرکت وارد همکاری شده و ساخت نسخه جدید را بر عهده خواهد داشت.

سری Need for Speed ​​از اوایل دهه ۱۹۹۰ معرفی و به سرعت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. لذت واقعی مسابقات اتوموبیل‌رانی شهری و تعقیب و گزیر با پلیس چیزی بود که تا قبل از ورود این سری از بازی‌ها به بازار تجربه نشده بود و همین مسئله باعث شد تا گیمرها به سرعت مجدوب عناوین منتشر شده در این سری شوند.

آخرین عنوان از سری بازی‌های نید فور اسپید با نام کامل Need for Speed ​​Heat سال گذشته منتشر شد و البته پشتیبانی از آن همچنان هم ادامه دارد. آخرین به‌روزرسانی این بازی قرار است امروز در دسترس قرار خواهد گیرد و پس از آن تمرکز EA به طور کامل بر روی توسعه نسخه جدید خواهد بود.

سری Need for Speed در ده‌های گذشته فراز و نشبب زیادی داشته و EA چنیدن بار تلاش کرده تا بازسازی نسخه‌های قدیمی، هوادارانی را که از بازی‌های اخیر ناراضی هستند، دوباره با این سری آشتی دهد. اما این تلاش‌ها تا به امروز چندان موفق نبوده و طرفداران همچنان منتظرند تا این غول دنیای سرگرمی دوباره بتواند هیجان و لذت نسخه‌های کلاسیک مجموعه را به آن بازگرداند.

Need for Speed ​​Heat
Need for Speed ​​Heat

استودیوی Criterion Games که پیش‌تر با ساخت سری Burnout به شهرت رسیده بود، پیش از این هم با EA همکاری داشته و بازی‌هایی مانند Need for Speed: Most Wanted را تولید کرده بود. سرعت بالا و گرافیک چشم‌نواز از ویژگی‌های عناوین ساخته شده توسط این استودیو است که اتفاقاً به مذاق طرفداران Need for Speed هم کاملاً‌ خوش می‌آید، از همین رو EA تصمیم گرفته تا دوباره از این تیم بازیسازی خلاق دعوت کند تا جان تازه‌ای به سری ببخشند.

این طور که به نظر می‌رسد Criterion Games برای نسخه جدید Need for Speed ایده‌های جاه‌طلبانه زیادی در سر دارد و قصد دارد تا دوباره این سری محبوب را به روزهای اوج خود بازگرداند. ما هم با سابقه‌ای که از این استودیوی خوشنام و خلاق سراغ دارید، امید زیادی داریم تا بعد از مدت‌ها بتوانیم یک بازی ریسینگ هیجان‌انگیز و مفرح را در سری Need for Speed تجربه کنیم.

هنوز هیچ اشاره‌ای به پلتفرم‌های مقصد این نسخه جدید نشده و با توجه به زمان کمی که تا عرضه کنسول‌های نسل جدید باقی مانده، احتمال زیادی وجود دارد که Need for Speed یک عنوان میان نسلی بوده و برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس هم عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 218 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها