سی اس تیم سه بازی رایگان اپیک گیمز برای این هفته معرفی شدند - سی اس تیم

فروشگاه اپیک گیمز برای افزایش هر چه بیشتر مخاطبان خود، هر هفته اقدام به عرضه رایگان تعدادی بازی می‌کند. این هفته هم این فروشگاه بازی سه عنوان Killing Floor 2 ،The Escapists 2 و Lifeless Planet: Premier Edition را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. با اینکه هیچ یک از این بازی‌ها به تنهایی عنوان بزرگ و شاخصی محسوب نمی‌شود، اما با کنار هم قرار دادن آن‌ها می‌توان گفت با یک بسته خوب و قابل قبول طرف هستیم.

بازی Killing Floor 2

هر سه بازی فوق تا ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) رایگان خواهند بود و در صورت تمایل باید تا آن موقع وارد اکانت خود شده و بازی‌ها را به اکانت‌تان اضافه کنید. طبق معمول با اضافه کردن بازی‌ها به حساب کاربری خود، می‌تواند برای همیشه آن‌ها را در اختیار داشته باشید و هر زمان دوست داشتید بازی کنید. جالب اینکه بعد از این سه بازی و در هفته آینده هم قرار است Torchlight II که بازی بسیار شناخته‌شده‌تری است، رایگان شود.

بازی The Escapists 2

Killing Floor 2 که ادامه مستقیم نسخه اول محسوب می‌شود، یک بازی در سبک اکشن اول شخص و با حال و هوای زامبی‌کشی است. این بازی را می‌توانید به تنهایی یا به همراه دوستان خود در قالب یک تیم حداکثر ۶ نفره تجربه کنید که مطمئناً انجام گروهی آن لذت بسیار بیشتری خواهد داشت. The Escapists 2 هم یک بازی استراتژی نقش آفرینی است که به سه صورت سوم شخص و با دوربین بالا به پایین روایت می‌شود. همان‌طور که از نام بازی هم کاملاً مشخص است، شما در قالب یک زندانی کار خود را آغاز می‌کنید و باید نقشه فرار از زندان را بچینید.

بازی Lifeless Planet

و در نهایت بازی Lifeless Planet شما را در نقش فضانوردی قرار می‌دهد که برای انجام یک مأموریت کاوش به سیاره‌ای دوردست فرستاده شده، اما حادثه‌ای برای فضاپیما رخ می‌دهد که باعث کشته شدن تمام همراهانش می‌شود. حال، در این سیاره تک و تنها هستید و باید برای نجات خود تلاش کنید. بازی در سبک پلتفرمر معمایی است و به دور از هیاهوی بازی‌های اکشن می‌توانید اوقات خوشی را با حل کردن معماهای جذاب بازی سپری کنید.

برای دریافت بازی‌ها به لینک زیر مراجعه کنید:

بازی‌های رایگان اپیک گیمز استور

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 226 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها