سی اس تیم سونی در حال آماده‌سازی سرویس مشابه «ایکس باکس گیم پس» است! - سی اس تیم

سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) یکی از موفق‌ترین پروژه‌های مایکروسافت در صنعت گیم بوده و به خصوص در نسل نهم کنسول‌های بازی توانسته نظر گیمرها را به خود جلب کند. با توجه به محبوبیتی که این سرویس کسب کرده، اصلاً دور از ذهن نیست که سونی هم بخواهد سرویس مشابهی را برای کاربران پلی استیشن عرضه کند و گفته می‌شود این شرکت کار بر روی رقیب ایکس باکس گیم پس را آغاز کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

Videogames Chronicle به نقل از دیوید جفی، یکی از توسعه دهندگان ارشد سابق پلی استیشن، گزارش داده که سونی مشغول کار بر روی سرویسی مشابه با ایکس باکس گیم پس است. ظاهراً جفی از منابع خود در داخل بخش پلی استیشن سونی شنیده که این شرکت برنامه‌ای برای پاسخگویی به سرویس محبوب مایکروسافت دارد. پیش از این تصور می‌شد سونی تصمیمی برای رقابت با ایکس باکس گیم پس ندارد، اما به نظر می‌رسد موضوع کاملاً برعکس است.

البته، شاید هم تصمیم مدیران سونی عوض شده و دیدشان نسبت به سرویس گیم پس تغییر کرده است. به هر حال، سونی هزینه زیادی صرف بازی‌های انحصاری خود می‌کند و عرضه آن‌ها در قالب یک سرویس اشتراکی مانند گیم پس نمی‌تواند از لحاظ مادی توجیه‌پذیر باشد و باید دید مدیران این شرکت در نهایت چه راه‌کاری را در این زمینه خواهند اندیشید.

ایکس باکس گیم پس
ایکس باکس گیم پس این روزها به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

سرویس مشابه گیم پس برای پلی استیشن در راه است؟

به گفته منابع جفی، سرویس مشابه گیم پس برای پلی استیشن در دست بررسی است، اما ممکن است متفاوت از آن چیزی باشد که کاربرها انتظار دارند. جیم رایان، رئیس پلی استیشن پیش‌تر گفته بود که سرویس مشابهی در کار نخواهد بود اما در عین حال، وی اظهار داشته که سونی پاسخی برای سرویس مایکروسافت خواهد داشت.

در هر صورت، تنها منبع موثقی که فعلاً به موضوع اشاره کرده، دیوید جفی است و مسئولان سونی هیچ جزئیاتی از سرویس اشتراکی احتمالی خود فاش نکرده‌اند. بنابراین، در حال حاضر سخت است که بگوییم کاربران پلی استیشن در آینده نزدیک سرویس مشابهی را بر روی کنسول خود تجربه خواهند کرد یا نه؛ تنها چیزی که می‌توان گفت این است که سونی در حال تدارک پاسخی برای گیم پس مایکروسافت است. پاسخی که با سرویس PlayStation Now به هیچ وجه داده نشد و این شرکت باید یک حرکت استراتژیک محکم‌تر انجام دهد.

منبع

androidheadlines

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها