سی اس تیم سوییچ جدید مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر ساخت سامسونگ خواهد بود - سی اس تیم

به تازگی بلومبرگ با انتشار گزارشی جالب مدعی شده که سامسونگ وظیفه ساخت نمایشگر نینتندو سوییچ جدید را بر عهده دارد. بر اساس این گزارش، سامسونگ در کنار تأمین پنل‌های نمایشگر اولد برای بسیاری از تولید کننده‌های گوشی هوشمند (چه از نوع استاندارد و چه از نوع تاشو و انعطاف‌پذیر)، یک پنل ۷ اینچی را نیز برای کنسول بازی بعدی نینتندو که یک مدل جدید از سوییچ خواهد بود، تولید می‌کند. با دیجی رو همراه باشید.

بلومبرگ در گزارش خود آورده که بخش تولید نمایشگر سامسونگ تولید انبوه پنل‌های اولد برای مدل جدید نینتندو سوییچ را به زودی آغاز خواهد کرد. صفحه نمایشی که نسبت به قبل بزرگ‌تر هم شده است. کنسول سوییچ فعلی دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با وضوح ۷۲۰p و نسبت ابعاد استاندارد ۱۶ به ۹ است و مدل سوییچ لایت هم با یک پنل ۵٫۵ اینچی روانه بازار شده است. به گفته منابع ناشناس، سامسونگ تولید پنل‌های اولد سوییچ را از ماه ژوئن و با هدف اولیه یک میلیون واحد در ماه آغاز خواهد کرد و اولین محموله این نمایشگرها از اوایل ماه ژوئیه به دست مونتاژگران خواهد رسید.

کنسول نینتندو سوییچ

با وجود اینکه اندازه نمایشگر در سوییچ جدید افزایش یافته اما وضوح آن همچنان به صورت ۷۲۰p خواهد بود. احتمالاً یکی از دلایل این کار و عدم ارتقاء به ۱۰۸۰p، حفظ یکنواخت بودن تجربه کاربری کنسول نینتندو سوییچ در بین تمامی مدل‌های آن بوده است. از طرف دیگر، اجرای بازی‌ها در حالت قابل حمل و با رزولوشن بالاتر، موجب مصرف انرژی بیشتر و در نتیجه تولید گرمای بیشتر می‌شود که می‌تواند مشکل‌ساز باشد. البته با وجود ۷۲۰p بودن نمایشگر سوییچ، با اتصال آن به تلویزیون می‌توان بازی‌ها را به صورت فول اچ دی (۱۰۸۰p) اجرا کرد.

به گفته برخی منابع، پنل اولد تولید شده برای سوییچ از نوع سخت و غیرقابل انعطاف است که گزینه ارزانتری محسوب می‌شود. همچنین گفته می‌شود که ننیتندو در سوییچ جدید قصد دارد امکان اجرای بازی‌ها با وضوح ۴K را در تلویزیون مهیا کند. اما به نظر نمی‌رسد چنین چیزی صحت داشته باشد، چرا که سخت افزار نینتندو سوییچ برای ارائه خروجی حداکثر ۱۰۸۰p طراحی شده و بعید است نینتندو در سوییچ جدید بخواهد تغییراتی اساسی در سخت افزار کنسول اعمال کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 293 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها