سی اس تیم فروشگاه های PS Vita ،PSP و PS3 به زودی بسته خواهند شد - سی اس تیم

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سونی رسماً تأیید کرد که دارندگان کنسول‌های دستی PSP و PS Vita و همچنین کنسول خانگی PS3 از اواخر سال ۲۰۲۱ امکان خرید بازی و محتوای رسانه‌ای جدید از طریق فروشگاه پلی استیشن را نخواهند داشت. در صفحه پشتیبانی که توسط خبرگزاری کوتاکو رؤیت شده، شرکت سونی رسماً اعلام کرده که فروشگاه پلی استیشن در PS3 و PSP از تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) از دسترس خارج خواهد شد و این در حالی است که کنسول شکست خورده ویتا هم حدود دو ماه بعد و از تاریخ ۲۷ اوت (۵ شهریور) دسترسی به این فروشگاه را از دست خواهد داد.

با وجود اینکه کنسول‌های مذکور پس از تاریخ‌های اعلامی امکان خرید بازی و محتوا از پلی استیشن استور را نخواهند داشت اما سونی می‌گوید کاربران همچنان قادر به بارگیری و اجریا بازی‌هایی که قبلاً خریداری شده‌اند، خواهند بود. همچنین محتواهای ویدیویی نیز از طریق لیست دانلودها در دستگاه امکان دریافت دوباره و پخش را خواهند داشت. علاوه بر همه این‌ها، این سه کنسول همچنان توانایی استفاده از کوپن‌های بازی و پلی استیشن پلاس را خواهند داشت.

کنسول های PS Vita ،PSP و PS3

با این حال، پس از پایان مهلت مقرر، امکان خرید بازی یا محتوای جدید و خریدهای درون بازی امکان‌پذیر نخواهد بود. علاوه بر این، به ترتیب پس از ۲ ژوئیه و ۲۷ اوت، امکان استفاده از وجوه کیف پول PSN در PS3 ،PSP یا Vita وجود نخواهد داشت. سونی می‌گوید هدف از اتخاذ چنین تصمیمی، تمرکز منابع بر روی فروشگاه پلی استیشن در کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ است تا تجربه بهتری را برای مشتریان آن‌ها ارائه کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها