سی اس تیم قیمت پلی استیشن 5 توسط وب سایت آمازون فاش شد - سی اس تیم

در حالی که تنها چند ساعت تا رونمایی کامل پلی استیشن ۵ و بازی‌های آن توسط سونی باقی مانده است، وب‌سایت آمازون شعبه انگلستان،‌ این کنسول نسل جدید را با برچسب قیمتی ۵۹۹٫۹۹ پوند (۷۶۰ دلار / ۶۷۰ یورو) لیست کرد. قیمتی که به نظر می‌رسد واقعی است و امشب توسط سونی تأیید خواهد شد.

آنچه که به قیمت افشا شده توسط آمازون اعتبار بیشتری می‌بخشد، حذف شدن آن با فاصله بسیار کوتاهی از انتشار است. البته برخی خریداران زیرک موفق شدند از صفحه ثبت سفارش پلی استیشن ۵ اسکرین شات تهیه کنند که نشان از ۲ ترابایتی بودن آن دارد. حتی برخی از این افراد موفق شدند در همین فرصت کوتاه، سفارش خرید خود را هم ثبت کنند!

البته نکته عجیب اینجاست که قیمت درج شده برای مدل‌های ۱ ترابایتی و ۲ ترابایتی کاملاً یکسان هستند و همین موضوع نشان می‌دهد که آمازون مدل ۲ ترابایتی پلی استیشن ۵ را به اشتباه در لیست خود گنجانده است.

فاش شدن قیمت پلی استیشن 5

پیش از این هم سونی تأیید کرده بود، پلی استیشن ۵ با حافظه داخلی ۸۲۵ گیگابایتی عرضه خواهد شد که البته این مقدار حافظه مورد اشاره توسط سونی به احتمال زیاد فضای در دسترس کاربران است. بنابراین کل حافظه داخلی برابر ۱ ترابایت خواهد بود.

شعبه انگلستان آمازون، علاوه بر خود کنسول پلی استیشن ۵ تعدادی از بازی‌های آن را هم با قیمت ۶۹٫۹۹ پوند (۹۰ دلار / ۸۰ یورو) لیست کرده که البته به جزئیات این بازی‌ها هیچ اشاره‌ای نشده و توضیحی برای آن‌ها درج نشده است.

رویداد پلی استیشن ۵ سونی از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز جمعه،‌ یعنی تا کمتر از ۴ ساعت دیگر، آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود سونی در این رویداد اطلاعات کاملی در خصوص طراحی کنسول جدید خود، قیمت آن و بازی‌هایی که در دست تهیه هستند، ارائه کند.پ

برای اطلاع از آخرین اخبار در خصوص رویداد پلی استیشن ۵ با بخش اخبار دیجی رو همراه باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 241 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها