سی اس تیم نسخه جدید کراش با نام Crash Bandicoot 4: It’s About Time لو رفت - سی اس تیم

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و به جرأت یکی از بهترین بازسازی‌هایی بود که در چند سال اخیر تجربه کرده بودیم. این نسخه از بازی‌ها بعد از دهه‌ها دوباره کراش محبوب را به سطح اول گیم بازگرداند و یک خاطره‌بازی شیرین برای طرفداران قدیمی مجموعه بود.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از تجربه بازی فوق لذت کافی را برده‌اید، یک خبر خوب برایتان داریم و آن هم اینکه، یک نسخه جدید از کراش در دست ساخت است و به زودی رونمایی خواهد شد. اطلاعات این بازی که با نام Crash Bandicoot 4: It’s About Time شناخته می‌شود، امروز توسط کمیته رده‌بندی بازی‌های دیجیتالی تایوان به بیرون درز کرده و قطعاً برای کنسول‌های نسل فعلی یعنی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد. البته در کنار نسخه‌های کنسولی، عرضه نسخه رایانه‌های شخصی هم پیش‌بینی می‌شود. هر چند که این نسخه مانند عنوان قبلی، احتمالاً با تأخیر یک ساله نسبت به نسخه‌های کنسولی در دسترس قرار خواهد گرفت.

کاور آرت بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time
کاور آرت لو رفته از Crash Bandicoot 4: It’s About Time

در توضیحات بازی در وب‌سایت رده‌بندی تایوانی این طور آمده است که:

کراش در سال ۱۹۹۸ مشغول استراحت و گشت‌و‌گذار در جزیره خود است که با یک ماسک مخفی مرموز به نام Lani-Loli مواجه می‌شود. این ماسک یکی از ماسک‌های کوانتومی است و ظاهراً دوست قدیمی کراش یعنی ماسک Aku-Aku را هم می‌شناسد! با بازگشتن ماسک‌های کوانتومی و مشکلاتی پیش می‌آورند، قهرمانان بازی تصمیم می‌گیرند تا به زمان‌ها و ابعاد مختلف سفر کرده و مسبب این هرج و مرج را به سزای خود برسانند.

از این توضیحات کلیشه‌ای نمی‌توان به نکته خاصی در مورد روند بازی رسید، اما چیزی که به نظر می‌رسد این است که ماسک‌های کوانتومی یکی از آیتم‌هایی خواهد بود که در طی مراحل باید آن‌ها را جمع کنیم. این نسخه از بازی کراش توسط استودیوی Toys For Bob در دست توسعه است که ساخت نسخه‌های مختلفی از Skylanders را در کارنامه دارد و اخیراً هم بر روی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy کار کرده بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها