سی اس تیم نسخه ریمیک The Last of Us برای پلی استیشن 5 در دست ساخت است - سی اس تیم

بازی The Last of Us در سال ۲۰۱۳ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۳ عرضه شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین این کنسول تبدیل گردید. محبوبیت فوق العاده بالای The Last of Us باعث شد تا با شروع نسل هشتم کنسول‌ها، یک نسخه ارتقاء یافته از آن برای پلی استیشن ۴ در دسترس قرار بگیرد. اتفاقی که ظاهراً در نسل نهم هم تکرار خواهد شد و سونی قصد دارد نسخه بازسازی شده یا ریمیک این عنوان را برای کنسول پلی استیشن ۵ روانه بازار کند. البته مشکلاتی در این مسیر به وجود آمده که در ادامه به آن می‌پردازیم. با دیجی رو همراه باشید.

نسخه ریمیک The Last of Us

به گزارش بلومبرگ، موضوع از این قرار است که در ابتدا پروژه بازسازی The Last of Us به استودیوی Sony Visual Art Services Group (به اختصار VASG) تحت رهبری مایکل مومبار واگذار شده بود. این استودیو بیش‌تر نقش حمایتی را در پروژه‌های سونی بر عهده داشته و کمتر پیش آمده که بازی مستقلی بسازد. به هر حال، ساخت بازی آغاز شد و یک تیم تقریباً ۳۰ نفره بر روی آن فعالیت داشتند. اما در ادامه با تأخیر خوردن The Last of Us 2 سونی تصمیم گرفت تا نیروی بیشتری روی شماره دوم متمرکز کند و از همین رو اعضای تیم بازسازی نسخه اول را به کمک ناتی داگ فرستاد.

نسخه ریمیک The Last of Us برای PS5

بعد از به پایان رسیدن کار توسعه The Last of Us 2 و عرضه موفق این بازی و با توجه به اینکه رئیس استودیوهای داخلی سونی از عملکرد تیم VASG رضایت نداشت، وظیفه ساخت بازسازی شماره اول دوباره به توسعه دهنده اصلی سری یعنی استودیوی ناتی داگ محول شد. اما این اتفاق به مذاق تیم اولیه خوش نیامد و بسیاری از اعضای کلیدی آن از جمله رهبر گروه یعنی مایکل مومبار از سونی جدا شدند. به این ترتیب، توسعه نسخه ریمیک The Last of Us توسط ناتی داگ دنبال می‌شود و VASG باز هم به عنوان یک تیم پشتیبان به پیشبرد پروژه کمک می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که این بازی قرار است به صورت باندل شده و به همراه نسخه PS5 بازی The Last of Us 2 در اختیار گیمرها قرار بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها